| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 23 日 星期五  |

2010 年 7 月 18 日 星期日  |
| 好攰牙~~ | 分類: 未分類 | 今日朝早無無聊聊甘`晏就同豆丁彤出左去踩單車~
要佢等左我好耐好耐`真系辛苦曬佢啦`對吾住!!!
之後佢就系北江到租左3個鐘單車~起初驚吾夠傢@@
之後我地踩踩下`吾知去左邊`條路好似系去元朗甘既~
於是我地就打算去元朗啦`甘就搵埋錫榮同樂樂軒軒`
佢地真系好得閒既姐`我地搵完佢`佢地就可以出到黎= =
我同豆丁彤原來系屯門頭果到打左個轉`之後先轉番去元朗...
我地就系元朗運動場到整集^^見到錫榮著成前`佢真系好似花師奶ar^^
比芷慧見到一定笑死佢`哈哈哈哈`仲有佢個袋`真系更似~
踩左個幾鍾`就同豆丁彤出發番歸`一路上比黎既時候快好多尼
番到坑尾果到`熱到我好想衝紅燈`系我準備衝果刻`有個交警飛出黎
甘我先冇衝咋~好好采`之後仲要見到個交警系到抄人牌`比罰單~
自命今日真系好好采~嚇死左我同豆丁`仲有個牙叔系甘講野`好好笑^^
之後就送豆丁去交單車`之後因為棋弟要車車`所以我以我既神速飛番去~
我真系很神尼`以9分鐘就由北江飛左番去天澤`腳刀秘埋~辛苦到@@
我系神人~個個才稱我勁!!!!多謝各位^^
~end~ | | 發表時間:2010-07-18 10:34 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 24 | »
|