wendy06001
暱稱: 小。珠
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇打過嚕:(
生日快樂=]=]=]=]=]=]...
我想番轉頭=[
哈哈哈哈~
冇月光的中秋= =
文章分類
全部 (47)
㊣ 情 - 心情 ㊣ (3)
㊣ 情 - 友 ㊣ (1)
㊣ 情 - 愛 ㊣ (1)
♀有 咩 事 呢 ? - 日 ♂ (21)
未分類 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 529
今日人氣: 0
累積人氣: 4964
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 23 日  星期五   晴天


書展尼^^ 分類: 未分類

尼幾日既生活就系系甘系到買野~買到就黎傻傢啦!!!!!
22/7~我同棋棋一齊去左書展尼^^
果日既前一日我就叫棋千祺吾好遲到`點知我牙媽系到鵝鵝鵝甘就遲左啦~
棋姐真好野啦`傾電話傾到甘夜~搞到對眼又腫又紅`好似ma吾大甘~
之後我地就轉車轉車再轉車先到啦@@搞到暈暈暈~真辛苦!!!!
之後我太餓了`叫棋同我齊齊去食河粉~不過間野啲野系臭傢`大家吾好食牙~
幾經辛苦先到牙@@"到左系果層全部刀系書果層系到行行行~
想搵既又搵吾到咼~但張地圖又有兩幅吾同既野咼@@
點知原來系有兩層既`真系吾知~仲好傻甘系甘行果層冇興趣果層
甘我地兩個白痴哩終於搵到我地既兒童樂園啦^^系果到買左激多野啦^^
但去到果到`我整親左兩次囉~痛死我啦!!!!!
到走果時`黑雨囉@@咩料牙!!!落到好似睹水甘`真系誇張~
 
第一碗系棋`第2碗系我既`您睇臭到我比左個大叉叉佢啦@@

同棋姐出街永遠刀系大風大雨的~上次3號風球`今次黑雨ar!!!

隻火柴人好好人傢~我話同佢影相佢即刻用隻手cool住我`我話啜佢仍又即刻伸塊面黎^^佢超好牙!!!

上面果隻黃色野`我一行到入去兒童區到我就比佢嚇親啦~我以為入面冇野啦`點知入面個人好似死左甘`伸直2隻手`個頭向下`嚇死我!!

您睇下個黑雨幾勁!!!搞到我濕曬啦@3@

文具大豐收啦~吾洗驚冇得用啦^^

仲有一塊大大塊既麥兜鏡牙^^出面公仔同入面公仔刀甘靚~如果系黃色會仲靚@@至衰冇!!!

去得書展`點可以吾買書傢(本身我如棋刀吾想買)最後我刀系買左4本書~
我買左我想買好耐既Twilight~加埋2本小說同一本金句集~本金句集好正傢!!!我睇左一段真系正到喊^^


岩岩咪話比人整親既~尼個就系比人一架車`車到爆血啦`仲有隻手指比人用彈到瘀左@@真命苦!!!

我砌既2個蘋果牙~系咪好靚尼^^

您地睇下`系書展到比我搵到「羅世其」^^

大家估下尼個系咩黎既^^
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
23/7~今日成日就系啲車站到行黎行去
今日兩點幾就出左去`首先系去左拎錢先^^拎完啦`我就走左去美孚西鐵到交收啦...
交收完就番番元朗到買雞=3=之後幫棋同我訂書~攞住隻雞通街走好核突牙@@
之後我又搭番西鐵去番美孚又交收啦`點知我等左果個人成個鐘佢刀吾見人`又吾聽電話咼~
真系火刀黎埋~結果我打左比佢8次佢先聽電話`仲同我講話佢冇帶貨出黎`真系火上火牙!!!
諗住走啦`佢又話有個人吾交收得`又有貨啦咼`又要我番轉頭`刀吾知佢想點咼@@
終於系5:30開始幾經波折刀系7:00交收到`本身仲諗住去埋荃灣到買埋我想要果樣野
但媽話要7:30前番到屋企`加上問過人話果到要行好遠`同埋我吾識路`所以最後刀系冇去`
但我一定會搵一日出過去`搵到條路同埋買果樣野番屋企啦`因為我好需要佢!!!!!

~end~
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I admit that the days when you were beside are unforgettable.
But, in fact, I've  already got used to living by myself without feeling lonely
.

發表時間:2010-07-24 01:18 AM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 7 月 18 日  星期日   晴天


好攰牙~~ 分類: 未分類

今日朝早無無聊聊甘`晏就同豆丁彤出左去踩單車~
要佢等左我好耐好耐`真系辛苦曬佢啦`對吾住!!!
之後佢就系北江到租左3個鐘單車~起初驚吾夠傢@@
之後我地踩踩下`吾知去左邊`條路好似系去元朗甘既~
於是我地就打算去元朗啦`甘就搵埋錫榮同樂樂軒軒`
佢地真系好得閒既姐`我地搵完佢`佢地就可以出到黎= =
我同豆丁彤原來系屯門頭果到打左個轉`之後先轉番去元朗...
我地就系元朗運動場到整集^^見到錫榮著成前`佢真系好似花師奶ar^^
比芷慧見到一定笑死佢`哈哈哈哈`仲有佢個袋`真系更似~
踩左個幾鍾`就同豆丁彤出發番歸`一路上比黎既時候快好多尼
番到坑尾果到`熱到我好想衝紅燈`系我準備衝果刻`有個交警飛出黎
甘我先冇衝咋~好好采`之後仲要見到個交警系到抄人牌`比罰單~
自命今日真系好好采~嚇死左我同豆丁`仲有個牙叔系甘講野`好好笑^^
之後就送豆丁去交單車`之後因為棋弟要車車`所以我以我既神速飛番去~
我真系很神尼`以9分鐘就由北江飛左番去天澤`腳刀秘埋~辛苦到@@
我系神人~個個才稱我勁!!!!多謝各位^^
~end~

發表時間:2010-07-18 10:34 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]