|
|
2009 年 9 月 14 日 星期一  |
| 游水堂;] |
分類: 未分類 |
今日上P.E堂 不過我冇游到 要游背泳l0,,,[難] Miss Lee話就馧游吾到背泳 都要游自由式[我都吾識游,,,] 唉,,, 返到課室,,,都已經夠鐘上MATH堂喇 最後,,,25分鐘嘅quiz變返得20mins 好彩我都夠時間做哂,,, 有幾題特別難 跟住就系IS堂,,,要默書 全部識曬 Yeah!!......
(閱讀全文)
|
2009 年 9 月 9 日 星期三  |
| 冇locker的日子真難捱! |
分類: 未分類 |
呢幾日都冇locker用[搞錯牙...] 果書包重死啦 日日揹黎揹去都係果啲書 今日李sir冇返,,,可能佢隻腳痛到返唔到學校掛[真慘...] 上左COMP,,,電腦總分變左100分做full marks [即係以前嘅1倍分數] 唉,,,我啲COMP咁屎 實拉低我啲分 |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 62 | »
|