|
|
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
| 開學日>.< |
分類: 未分類 |
開學喇,,,今日終於見到我果班個班主任 原黎系李文傑老師 麥sir又教返我地中文喇,,,唉 本身諗住f.2要好好讀返好中文 點知又系佢教,,,冇希望啦 英文最初以為系Mr,xxx[外藉老師]教 點知原黎系新老師教[都好D] MATH就系黃嘉峰老師教,,,中史就系司徒 IH就系班主任教,,IS都係新老師教丫 ART就系劉美瑩老師教,,, 14/9嘅P.E堂係上swimming[咁快又要swim.........
(閱讀全文)
|
2009 年 8 月 30 日 星期日  |
| 暑假過得真系快呀! |
分類: 未分類 |
過埋聽日,,,暑假就完啦 真系好吾捨得牙``` 我啲功課仲未做完呀,,,tt 真係要快啲搵人借黎參考參考下呀 後日就返學+知道邊個系我班主任喇,,,[有點緊張...] 睇黎我都要盡早收拾好心情迎接新1學年喇``` |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 62 | »
|