倒數8天...
我的好日子來了
=========================
今日呢..就9點幾起身喇!`
但係我知仲有好多人比我早起身-v-
我一直等...一直等....
老公都係冇上....=(
``到左12點幾..
我就叫鍾娟同我一齊出去食飯..
都係去番餵食王喔!`
``婉詩打俾我..
我叫佢吾好黎搵我..
因為鍾娟見到吾開心....
所以我就同佢講我係[紅樓]到食野.
講大話係咪講得大左D呢..
而且騫哥同婉詩單獨一齊耶!`
廢事做電燈膽啦!`嘻xd
老公佢媽咪吾俾佢出黎..
咁我都無謂去啦...
吾知佢地點呢?!
食完飯就同鍾娟去首飾店到睇耳環
最後佢買左兩隻吾知點形容既耳環= =
``佢地就黎左我屋企喇..
一直系到跳KARA歌既舞..
點知牙爸番左屋企..
即刻開電視..
我地就細細聲咁傾計-3-
大家知吾知佢睇咩呢?!
佢係度睇埋D[性行為]既片..
"吾該你啦,,明知有細路系度..
仲睇埋個D片..
仲呃我地話佢地打交..
乜女人同男人會打交架咩?!
你當我地係細路牙?!
以為我地吾識分邊D係打交牙?!
你改下你既性格啦..
咸咸濕濕咁!`
正一系賤男人!!!!!"
|