仲有5日就可以番學喇,,
吾知又會吾會停課呢?!
你地最掛住邊個呢?!>.<
==============================
今朝早11點幾起左身..
充滿住希望的我以為老公有上呢!`
之後一直同[婉詩大姐姐](xd)傾msn,,
``老公on左@@
``我,,婉詩同老公就3個一齊msn喇!`..
都幾開心!!
之後食飯,,同牙爸講左句"父親節快樂"
佢竟然冇叫我送咩俾佢..
真係好,,加上我已經用晒啲錢囉xp
``就同婉詩一直傾..
6點03分,,我同婉詩就趕工做功課囉..!`
不過都係未做晒..
``同佢通話...
同佢傾計..唱歌..
7點9個陣..
佢出左街食飯囉,,
我今晚都要出街食飯..=]
吾知一間仲可吾可以同佢傾msn呢?!
===============================
俾段搞笑片你地睇,,
不過吾知算吾算係搞笑呢
========================================
你地覺得邊個最令女?!
|