希望我昨晚看到的不是真的..
那兩個字...是幻影吧....
===================================
琴日11點幾上床訓..
但12點幾先訓得著..
所以今朝早10點幾起身,,
之後on msn,,
老公同婉詩都冇上,,
悶上加悶..-_-v
冇左冇幾耐,,
婉詩上左@@
當然好興奮喇xd
之後又一直同佢傾,,
好可惜...今日冇同佢通話呢T.T
我就開左個群姐
叫做"太青春"
係指我地,,哈哈!`
依家有7個人加入左..
吾知有冇機會全部人上晒,,
一齊傾呢?!
之後出左去同旋旋食飯,,
當中見到好多中學生..-x-
``同旋旋去睇電腦既野,,
``我醒起一樣野,,
想去買個樣野...
但係吾夠錢....
想知係咩野既,,
係msn度問我啦!`
番到屋企,,
練左舞....好熱喔>3<
``旋旋勸我去打籃球,,
逼於無奈才去的...
我吾來想留係屋企同婉詩傾計架嘛,,
去到,,又有微微雨...\口/
上次又係咁,,今次又係咁,,
死人梁兆槺,,揀既日子都吾方好既..
就去左鍾娟屋企...
飲下冰水,,呵呵呵!`
``再去補習囉,,
去緊補習,,
見到娜娜好似吾開心咁..
終於知佢發生咩事啦!`
但係我吾想講,,
怕佢吾開心喔>_<
但系係度同佢講一句"開心點嘛!"
補習期間,,老公竟然有打俾我@@
傾左一陣,,
7點幾補完習,,
番屋企...即刻食麥當當
請大家吾好話我係死豬扒,,
否則果個就係死雜扒!!
依家同緊家姐(xd)通話..
吾打住喇!`
閉;]]
|