您已經停留了
SIu乂茵xb10g`
wendy1998101
暱稱: kAi_茵
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-`大家好啊;;
家姐喔>3<
7-17
7-13>和姐姐的一天...
7-10
文章分類
全部 (160)
100問!` (9)
友情!_!` (7)
心事~_~` (9)
生活=*)` (12)
思念\3/ (3)
家庭=(` (2)
特別*v*` (17)
無聊-__-v` (34)
愛情>3<` (13)
節日.3.` (4)
學校hAp!` (48)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌訂閱
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 756
今日人氣: 26
累積人氣: 4152
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 3 日  星期三   晴天


6-02 鬱悶 分類: 學校hAp!`

講番琴日既野..

今朝早就同貞貞番學..

自從調左位之後..

日日都系到吵住晒./_\

我寧願坐番之前個位好過..

朝頭早個幾堂..

天同朗又系到煩住晒\_/

小息個陣..

平平淡淡咁過左..

音樂堂..麥老師冇黎

有得俾我做功課;;

視藝我幫朗諗點做

系佢叫我架``

我都費是理佢xp

不過印野印到隻好痛>w<

食飯..好好味ovo

第2個小息個陣..

過去同婉詩傾計..

之後子子話我好似當佢冇到-_-v

上個兩堂Eng好眼訓 zzzzZZZZ..

放學,,就去左D喇!`

就同婉詩同老公打羽毛球..

兩次俾人影響我對眼..

『平常裝得開心的我,,

心裡卻痛苦...』

就繼續打..

打到夠鐘為止..

好熱..見到庭既汗

一粒粒咁流落黎,,好恐怖!!

之後補完習,,

去左睇醫生...

唉.../_\

-------------------分隔線-------------------

今天呢..

番到學校,,隻左腳好震..

之後行吾到..

就坐左系到...

好彩森吾知咋!!

之後都冇乜事喇,,

之後旋旋成日都提我休息多D!!

好似我媽咪喔,,

乾脆把她當做是我媽好了..

之後上個幾堂,,

喉嚨都好痛..

體育堂...

一直跑一直喘-v-

系咪好奇怪...

之後就考跳遠同發球(排球)

跳遠我跳到紅色豆袋咋!!

差少少就可以過藍豆袋-.-

發球..隻手超痛囉..

有得試3次,,

但系第3次已經痛到不得了..

子子佢打到好高,,

弓喜弓喜;;]

上去個陣,,見到老公@@

希望佢冇見到我D瘀野...

仲有大把功課做..

就黎去補習喇,,

吾講住,,拜拜!!

要回應喔!!