| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 27 日 星期三  |
| 5-27 |
分類: 無聊-__-v` |
請你不要再對我那麼好
我不會喜歡你的
就算你有多好
也比不上他..
而且我不想要做第三者
對不起...
--------------------------------------------
朝頭早發生咩事呢..
我都吾記得左;]]
英文堂個陣..
我地要寫答案,,
陳主任就叫11同22號..
岩岩好系庭同子晴@@
我地全班就話佢地系情侶
哈哈,,只可惜佢兩個吾認呢..
下午呢..
就見到老公..
吾知點解今日
成日都有同老公眼神接觸
哈哈xd
就發現自己冇帶水樽
下堂系體育堂嘛!!
之後就同子晴上左去攞..
跑到我腳軟軟
我行到番到黎已經算好喇-v-
體育堂,,
我地打table tennis..
同庭打個陣,,
我都打得好大力,,嘻!`
就一直系到打,,
個梁兆槺,,抵佢死
佢搞到個波入左個魚池到
俾鄧sir話,,好抵哇~~
就上導傷堂..
放學個陣,,
冇同老公講拜拜tim..
算啦(哈)
就去補習..
中學生黎到,,
我地就好快走左
7點幾到啦,,
起碼比平時早架喇....
都冇乜野講喇,,88!!
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 160 | »
|