您已經停留了
SIu乂茵xb10g`
wendy1998101
暱稱: kAi_茵
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-`大家好啊;;
家姐喔>3<
7-17
7-13>和姐姐的一天...
7-10
文章分類
全部 (160)
100問!` (9)
友情!_!` (7)
心事~_~` (9)
生活=*)` (12)
思念\3/ (3)
家庭=(` (2)
特別*v*` (17)
無聊-__-v` (34)
愛情>3<` (13)
節日.3.` (4)
學校hAp!` (48)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌訂閱
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 756
今日人氣: 1
累積人氣: 4156
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天


5-20 分類: 學校hAp!`

今朝早番到學,,

原本以為可以見到老公..

點知,,聽曾曾講..

佢系圖書館- -"

我就去睇下佢..

真系系到啵!_!

鄧Sir話我地要上去LU,,

果陣以為都可以見到老公出黎,,

都系見吾到-___-v

去到果到就度高磅重,,

哈哈xd好彩我都未算系坐班最重個果姐^^

身高就...147>3<

好矮喔,,起碼矮過森..."

去量血壓,,

量左兩次,,

搞到我變成最尾..

好彩有鍾娟陪我姐,,呵呵

去驗眼,,

左睇左4行,,右睇到5行..

都算好(我帶左眼鏡嘛)

如果冇帶眼鏡,,

我可能睇吾到..

就去左見醫生,,

個女醫生問既問題好尷尬喔!`

我睇完,,其他仔都走lu,,

冇得聽講座..- -"

番到黎,,

我地都補番食野,,呵!`

就收功課,,

上埋英文同數學堂..

食飯,,小食果陣..

冇乜野講喇!`

只系同子子,,旋旋玩..

到左體育堂,,

我地系到玩遊戲..

就系俾梁兆槺撞一撞..

我跌左落地下,,

即刻喊左出黎T.T

隻腳同手..

好痛喔!`

不過之後都有玩,,

開心番喇!``

好彩森佢地落去果陣見吾到姐,,

都上番去課室..

就到放學,,

見到老公..

吾知點解有種內疚既感覺,,

唉,,煩牙!`

死人梁兆槺!!

我要忘記佢牙>3<~~

在這裡和老公說一句,,

"對不起"

            c0mm3n+.3.