今朝早番到學,,
原本以為可以見到老公..
點知,,聽曾曾講..
佢系圖書館- -"
我就去睇下佢..
真系系到啵!_!
鄧Sir話我地要上去LU,,
果陣以為都可以見到老公出黎,,
都系見吾到-___-v
去到果到就度高磅重,,
哈哈xd好彩我都未算系坐班最重個果姐^^
身高就...147>3<
好矮喔,,起碼矮過森..."
去量血壓,,
量左兩次,,
搞到我變成最尾..
好彩有鍾娟陪我姐,,呵呵
去驗眼,,
左睇左4行,,右睇到5行..
都算好(我帶左眼鏡嘛)
如果冇帶眼鏡,,
我可能睇吾到..
就去左見醫生,,
個女醫生問既問題好尷尬喔!`
我睇完,,其他仔都走lu,,
冇得聽講座..- -"
番到黎,,
我地都補番食野,,呵!`
就收功課,,
上埋英文同數學堂..
食飯,,小食果陣..
冇乜野講喇!`
只系同子子,,旋旋玩..
到左體育堂,,
我地系到玩遊戲..
就系俾梁兆槺撞一撞..
我跌左落地下,,
即刻喊左出黎T.T
隻腳同手..
好痛喔!`
不過之後都有玩,,
開心番喇!``
好彩森佢地落去果陣見吾到姐,,
都上番去課室..
就到放學,,
見到老公..
吾知點解有種內疚既感覺,,
唉,,煩牙!`
死人梁兆槺!!
我要忘記佢牙>3<~~
在這裡和老公說一句,,
"對不起"
c0mm3n+.3.
|