| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 22 日 星期五  |
| 5-22 |
分類: 思念\3/ |
今朝早番到學校,,
就去搵貞貞佢地...
老公就擦身而過!_!
我就望住佢..
佢令轉過黎望住我,,
笑左一下xd
當時真的很高興,,
因為系學校裡很少和他談話...
早讀既時候,
燒老味同老公入左黎@@
死人燒老味\3/
駡我老公!`
走果陣,,老公P燒老味!`
哈哈~!做得好xp..
就無無聊聊咁上左3堂,,
小息完左,,
就上常識堂,,
個映幕開整都開吾到...
搞錯哇>_<
食緊飯..
見到6A走lu``
果陣又想喊/_\
不過我要聽老公話架!!
下午有落去[相悅會]
嘻,,今次講得好少野...
做緊功課,,
個梁兆槺吵鬼住晒,,
我真系忍夠佢!!!
系呢到提醒大家
請吾好系我面前提起梁兆槺呢3個字!`
多謝合作..=)
放學...
就去左G01,,
因為6要整糉子掛飾嘛*v*
雖然吾系好令,,
希望老公鍾意;]
放學果陣,,
叫鍾娟幫我俾佢,,嘻!`
老公哇,,好掛住佢>3<
|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 160 | »
|