您已經停留了
SIu乂茵xb10g`
wendy1998101
暱稱: kAi_茵
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-`大家好啊;;
家姐喔>3<
7-17
7-13>和姐姐的一天...
7-10
文章分類
全部 (160)
100問!` (9)
友情!_!` (7)
心事~_~` (9)
生活=*)` (12)
思念\3/ (3)
家庭=(` (2)
特別*v*` (17)
無聊-__-v` (34)
愛情>3<` (13)
節日.3.` (4)
學校hAp!` (48)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌訂閱
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 756
今日人氣: 3
累積人氣: 4158
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 25 日  星期一   晴天


5-25 分類: 學校hAp!`

唉,,其實今日都吾想打日誌架喇!`

不過開左電腦就打埋佢啦~

今日番到去學校,,

就同玲,,旋,,婉詩傾琴日既野/_\

提起都吾開心:(

吾想做隻雀仔...

就上堂喇!`

上上下堂落雨-v-

好彩冇行雷姐>3<

小息要由後梯上..

見到老公@@

嘻,,好開心唷^0^

Hey Man!!(傻左)

之後又上左英文堂,,

希望今次攞到100分=]

上中文堂個時就一直背古詩文

背到5首喇;]

系咪好叻叻呢?!xd

就食飯啦,,

吾知點解今日既飯特別難食..

小息喇``

就去新翼個到同孜孜佢地傾個件事..

傾黎都有少少想喊..

到左放學,,

我就去左4樓等陳主任

咁岩見到森!_!

我就同佢say"Halo"哈哈1!

之後就唱左新歌,,

吾知點解d人一聽到kiss呢個字

就望過黎我呢邊-___-v

放學好彩吾系好大雨,,

我就淋住雨行番去..

補習..

唉,,有得開電腦真系好..

不過我9點就要off..

為左我呢個可憐的女孩

留多Dcm俾我吧!!

                          c0mm3n+;]]