| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 26 日 星期日  |
4-26  |
分類: 愛情>3<` |
為什麼這個家會變成這樣
以前我是家的一份子
現在卻是個被人用來發洩的工具
我不喜歡這樣的家
一點點溫暖都沒有
一個又說什麼自殺
一個就用髒話來駡人
隔一兩天就這樣
要我怎麼生活下去
我真的想離開這個家...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朝頭早發生左D吾開心既事
令我成朝早都喊
第一個安慰我既系...佢=]
之後同佢傾完計,,
都冇喊過....
之後12點9就系學校門口等
原來森,婉詩同騫都黎左
又系我最遲到喇>3<
就一齊去打羽毛球^^
可惜,,都系冇同森打過=[
算啦`等下次,,
之後到左2點..
原本話去兆禧到打
轉左黎婉詩屋企
婉詩就想我同森拖手..
(去到婉詩屋企先)
不過始終都冇拖,,嘻
連影相都冇影,,呵呵*(00)*
但系婉詩同騫就有影喇..
俾大家睇下

太甜喇..xD
我都有少少想同森影,,哇卡卡
佢吾肯呢最衰T.T
之後就玩[散盲雞]
好好玩...
開頭就系6年級果幾人做
最後先系我做,,哈哈
不過咩人都冇捉到..
依家仲系婉詩屋企,,
吾打甘多喇..88
|
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 160 | »
|