| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 28 日 星期二  |
| 4-28 |
分類: 學校hAp!` |
今朝早番學俾左粒金沙森^^
吾知佢有冇食到呢!?
之後上普通話堂,,
吳老師造今日交感想張野,,
之前又話5月7號-0-
邊個做到呀..
我就寫左連半張都冇既字
交俾高彤彤(嘻)
本身要寫3張A4紙甘多架``
第2個小息,,騫話森吾見左果樣野-3-"
仲同我講左D野,,可惜...搵吾到=[
不過森系樓上吾見左囉=v=
系樓下搵有咩用呢..
我吾想森擔心,,
就張我果隻俾左佢=]
估吾到系豐到..= =,,勁!`
健美體操果陣,,
都有同蔚斯傾計,
我仲以為佢嬲我*v*
岩先一直打blog一直畫海報,,
終於完成喇``俾大家睇下:

系咪好樣衰呢?
我知架喇``吾洗你地講(傷心)
依家同森,婉詩講緊樣野,,
{哭,,有用嗎?}
P.S.聽日派成績表,,
希望森會保佑我考得好啦=]
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 160 | »
|