我吾明你點解會變成甘囉...
為左彤而搞到自己變曬=(
你究竟系吾系我識果個良黎架..- -
依家一提起彤既野就系到逃避a_a
面對現實啦好冇,,,?
我好憎你甘樣吖!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日冇乜野講喇,,
陣間就同嘉玲出去食飯..
之後就同旋旋去市中心
都冇乜野講喇..
{好憎...}
講一樣好搞笑既野俾大家聽
今日有個人打俾旋旋
原來系高彤彤既朋友
佢系到玩電話
一講野就系粗口
之後都系粗口
我地就打俾佢駡番佢
吾該你啦
玩電話都有個限度
正人渣,,今日超嬲
|