您已經停留了
SIu乂茵xb10g`
wendy1998101
暱稱: kAi_茵
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-`大家好啊;;
家姐喔>3<
7-17
7-13>和姐姐的一天...
7-10
文章分類
全部 (160)
100問!` (9)
友情!_!` (7)
心事~_~` (9)
生活=*)` (12)
思念\3/ (3)
家庭=(` (2)
特別*v*` (17)
無聊-__-v` (34)
愛情>3<` (13)
節日.3.` (4)
學校hAp!` (48)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌訂閱
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 756
今日人氣: 26
累積人氣: 4181
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 16 日  星期四   晴天


4-16>特別開心.. 開心 分類: 無聊-__-v`

今日太開心喇..

因為系我第一次

同六年級既人打羽毛球=]

打得好high!`

不過打打下見到森

就吾知點解好嬲喎-0-?

之後就落雨030

我地就去左兆禧到打..

又見到槺仔佢地喇``

槺仔走左就輪到庭黎,,

真系黑吖,,

系旋旋最憎個兩個人..

之後講起騫同婉詩

就打俾騫叫佢落黎..

就一直同婉詩打羽毛球啦

走個陣,,

我地要求婉詩同騫拖手仔

真系拖左吖..xDD

站在一旁,,露出羨慕的樣子0.0

真想這樣..哈哈``

就因為落雨..

冇得打網球

轉左打table tennis,,

因為我吾識打..

所以就去左同蔚斯傾計

至於系咩內容

就吾多講喇..

番屋企,系落住雨番

都幾舒服吖``

如果可以系呢埸雨中

慢慢甘睇吾到野

你話幾好吖~

吾講住喇..88!

                                                                                         
100問;v3v

介紹自己;-]
1.大名 ? -)  陳陳``   
2.幾碎 ? -)  10碎.3.
3.住邊 ? -)  屯門..

4.幾時生日? -)   10月1日
5.電話咩牌子? -) Sony Ericsson  

6.電話咩台? -)   中國移動萬眾
7.有幾多個耳窿?-) 冇穿/.\
8.會吾會成日喊?-) 會..
9.中吾中意笑?-)  中意=]
10.讀緊咩學校?-) 龍岡^^

11. 有冇紋身?-)  冇..
12.愛自拍嗎?-)  愛..

關于朋友jaiii;-]
13.中吾中意您既朋友jaii ?-)  中意,, 
14.吾開心您搵邊個先?-)   婉詩XP

15.邊個最老友?-)    婉詩 / 子晴
16.邊個最多爛gag ?-)   旋旋,,
17.邊個朋友最淫 ?-)  鄭詩詩,,
18.邊個朋友令您後悔過 ?-)  吾知..*_*
19.邊個朋友最cOol ?-)  冇個..
20.邊個識得最奈?-)  子晴,,
21.邊個最中意惡作劇?-)  我^_^

22.邊個皮膚最好?-)   吾知啵``
23.最吾捨得邊個 ?-)   婉詩,,
24.同邊個反左面 ?-)   冇人..
25.同上;想吾想好番 ?-)  -3-

26.您覺得朋友要點?-)  互相相任_||
27.咁您覺得您自己系未1個知心好友?-) 算系掛..^3^   
28. 朋友系未對您好重要?-)  系..

關于lOvE;-]
29.有中意既人嗎?-) 有,,  

30. 有冇表白?-)   有,,
31.有冇同佢1齊?-)   冇喎``

32.散左未?-)   散左..
33.同上,點解?-)   因為某些原因

34.有冇諗過復合?-)  有..不過冇可能
35.有冇人同您表過白?-)  有..= =
36.同上,通常受吾受?-)  睇下對方是誰..

37.您系主動定被動?-)  半半v3v

關于屋企;-]
38.屋企有幾多人?-)  3個.. 

39.屋企人鍚吾鍚您?-)  吾錫,,
40.屋企有冇兄弟姊妹?-)  冇,不過好想要@@

41.同屋企人關系好吾好?-)  馬馬地啦``
42.屋企人會吾會比零用錢您?-) 會..   
43.大個左會吾會報答佢地?-)  一定會啦,,

關于生活;-]
44.中吾中意宜家既生活?-)  ok 1a``

45.三餐足吾足?-)   足,,
46.享受宜家嗎?-)   嗯嗯; D

47.有冇諗過自剎?-) 有,,
48.同上,點解?-)  吾想做人``
49.早訓定夜訓?-)   夜..
關于學校;-]
50.中意番學定放假?-)  番學..
51.通常放假去邊?-)   留系屋企,,
52.有冇試過吾番屋企訓?-)  未..
53.多數去邊?-)  屋企

54.放學會吾會即刻番屋企?-) 會,, 
55.班主任好吾好?-)  好..
56.最中意咩科?-)   Eng..

57.邊科最咋?-)  普通話..
58.邊科最差?-)  同上 ; [

59.滿吾滿意宜家既成績?-) 滿意  
60.留過級未?-)   未-,-
61.驚吾驚留級?-)  吾驚

62.有冇可能要留級?-) 冇可能.. 

關于喜好;-]
63.最中意食咩野?-) 吾知.. 

64.最吾中意食咩?-)  屎..-3-
65.最中意咩動物?-)   狗仔^^  

66.最驚咩動物?-)   狗仔..-___-
67.中意咩歌?-)  .......  
68.中意邊個男歌星?-)  某人.
69中意邊個女歌星?-)  mE``

70.中意咩公仔?-)  我!_!  
71.中意玩咩oniline game ?-)  吾玩1u..   
72.打xanga定qzooa ?-)  q0ozA

73.中意睇咩劇集?-)  桌球天王
74.中意睇咩電影?-)  好少電影

75.中意土豆定youtube?-) y0u+ube      
76.中吾中意錢?-)   吾中意

77.中意講粗口嗎?-)   吾中意.
78.比您揀做男仔定女仔?  天才..哇卡卡

79.有冇志願?-)   吾講..
80.有冇口頭嬋?-)  白痴`` 

挑戰誠實;-]
81.您系吾系成日講大話 ?-) 吾系,,  

82.有冇做過挑撥離間既事 ?-)   有..-3-
83.中吾中意講是非 ?-)  吾中意
84.八吾八掛 ?-)   8掛..xDD
85.您承吾承認自己系衰人 ?- )  吾知..   

86.您會吾會背叛身邊重要既人 ?-)  吾會,, 
87.可吾可以講您中意既人系邊個 ?-)  吾講系邊個,,不過吾系良哥哥=]
88.有咩可以形容您自己 ?-)   吾知,,
89.您最想同邊個講對吾住 ?-)  森..

90.同上,點解?-)   呃左佢..
91.試過發最大既睥氣系咩 ?-) 對住森發..= =   

92.您系吾系tb ?-)   咩系tb? 
93.有冇介過手 ?-)  冇.
94.同上,點解 ?-)  冇就冇啦``
95.有冇偷過野 ?-)    冇..-3-
96.有冇做過為背良心既事 ?-)  有,, 
97.肥吾肥呀您?-)  少少..-3-

98.您自吾自戀 ?-)  N0``
99.您系吾系港男/港女?-)  指邊種先..>3<? 
100.您對呢個100問有咩感覺 ?-) .......吾知