今日太開心喇..
因為系我第一次
同六年級既人打羽毛球=]
打得好high!`
不過打打下見到森
就吾知點解好嬲喎-0-?
之後就落雨030
我地就去左兆禧到打..
又見到槺仔佢地喇``
槺仔走左就輪到庭黎,,
真系黑吖,,
系旋旋最憎個兩個人..
之後講起騫同婉詩
就打俾騫叫佢落黎..
就一直同婉詩打羽毛球啦
走個陣,,
我地要求婉詩同騫拖手仔
真系拖左吖..xDD
站在一旁,,露出羨慕的樣子0.0
真想這樣..哈哈``
就因為落雨..
冇得打網球
轉左打table tennis,,
因為我吾識打..
所以就去左同蔚斯傾計
至於系咩內容
就吾多講喇..
番屋企,系落住雨番
都幾舒服吖``
如果可以系呢埸雨中
慢慢甘睇吾到野
你話幾好吖~
吾講住喇..88!
100問;v3v
介紹自己;-]
1.大名 ? -) 陳陳``
2.幾碎 ? -) 10碎.3.
3.住邊 ? -) 屯門..
4.幾時生日? -) 10月1日
5.電話咩牌子? -) Sony Ericsson
6.電話咩台? -) 中國移動萬眾
7.有幾多個耳窿?-) 冇穿/.\
8.會吾會成日喊?-) 會..
9.中吾中意笑?-) 中意=]
10.讀緊咩學校?-) 龍岡^^
11. 有冇紋身?-) 冇..
12.愛自拍嗎?-) 愛..
關于朋友jaiii;-]
13.中吾中意您既朋友jaii ?-) 中意,,
14.吾開心您搵邊個先?-) 婉詩XP
15.邊個最老友?-) 婉詩 / 子晴
16.邊個最多爛gag ?-) 旋旋,,
17.邊個朋友最淫 ?-) 鄭詩詩,,
18.邊個朋友令您後悔過 ?-) 吾知..*_*
19.邊個朋友最cOol ?-) 冇個..
20.邊個識得最奈?-) 子晴,,
21.邊個最中意惡作劇?-) 我^_^
22.邊個皮膚最好?-) 吾知啵``
23.最吾捨得邊個 ?-) 婉詩,,
24.同邊個反左面 ?-) 冇人..
25.同上;想吾想好番 ?-) -3-
26.您覺得朋友要點?-) 互相相任_||
27.咁您覺得您自己系未1個知心好友?-) 算系掛..^3^
28. 朋友系未對您好重要?-) 系..
關于lOvE;-]
29.有中意既人嗎?-) 有,,
30. 有冇表白?-) 有,,
31.有冇同佢1齊?-) 冇喎``
32.散左未?-) 散左..
33.同上,點解?-) 因為某些原因
34.有冇諗過復合?-) 有..不過冇可能
35.有冇人同您表過白?-) 有..= =
36.同上,通常受吾受?-) 睇下對方是誰..
37.您系主動定被動?-) 半半v3v
關于屋企;-]
38.屋企有幾多人?-) 3個..
39.屋企人鍚吾鍚您?-) 吾錫,,
40.屋企有冇兄弟姊妹?-) 冇,不過好想要@@
41.同屋企人關系好吾好?-) 馬馬地啦``
42.屋企人會吾會比零用錢您?-) 會..
43.大個左會吾會報答佢地?-) 一定會啦,,
關于生活;-]
44.中吾中意宜家既生活?-) ok 1a``
45.三餐足吾足?-) 足,,
46.享受宜家嗎?-) 嗯嗯; D
47.有冇諗過自剎?-) 有,,
48.同上,點解?-) 吾想做人``
49.早訓定夜訓?-) 夜..
關于學校;-]
50.中意番學定放假?-) 番學..
51.通常放假去邊?-) 留系屋企,,
52.有冇試過吾番屋企訓?-) 未..
53.多數去邊?-) 屋企
54.放學會吾會即刻番屋企?-) 會,,
55.班主任好吾好?-) 好..
56.最中意咩科?-) Eng..
57.邊科最咋?-) 普通話..
58.邊科最差?-) 同上 ; [
59.滿吾滿意宜家既成績?-) 滿意
60.留過級未?-) 未-,-
61.驚吾驚留級?-) 吾驚
62.有冇可能要留級?-) 冇可能..
關于喜好;-]
63.最中意食咩野?-) 吾知..
64.最吾中意食咩?-) 屎..-3-
65.最中意咩動物?-) 狗仔^^
66.最驚咩動物?-) 狗仔..-___-
67.中意咩歌?-) .......
68.中意邊個男歌星?-) 某人.
69中意邊個女歌星?-) mE``
70.中意咩公仔?-) 我!_!
71.中意玩咩oniline game ?-) 吾玩1u..
72.打xanga定qzooa ?-) q0ozA
73.中意睇咩劇集?-) 桌球天王
74.中意睇咩電影?-) 好少電影
75.中意土豆定youtube?-) y0u+ube
76.中吾中意錢?-) 吾中意
77.中意講粗口嗎?-) 吾中意.
78.比您揀做男仔定女仔? 天才..哇卡卡
79.有冇志願?-) 吾講..
80.有冇口頭嬋?-) 白痴``
挑戰誠實;-]
81.您系吾系成日講大話 ?-) 吾系,,
82.有冇做過挑撥離間既事 ?-) 有..-3-
83.中吾中意講是非 ?-) 吾中意
84.八吾八掛 ?-) 8掛..xDD
85.您承吾承認自己系衰人 ?- ) 吾知..
86.您會吾會背叛身邊重要既人 ?-) 吾會,,
87.可吾可以講您中意既人系邊個 ?-) 吾講系邊個,,不過吾系良哥哥=]
88.有咩可以形容您自己 ?-) 吾知,,
89.您最想同邊個講對吾住 ?-) 森..
90.同上,點解?-) 呃左佢..
91.試過發最大既睥氣系咩 ?-) 對住森發..= =
92.您系吾系tb ?-) 咩系tb?
93.有冇介過手 ?-) 冇.
94.同上,點解 ?-) 冇就冇啦``
95.有冇偷過野 ?-) 冇..-3-
96.有冇做過為背良心既事 ?-) 有,,
97.肥吾肥呀您?-) 少少..-3-
98.您自吾自戀 ?-) N0``
99.您系吾系港男/港女?-) 指邊種先..>3<?
100.您對呢個100問有咩感覺 ?-) .......吾知
|