呢個可以話系一個真人真事改編..(有少少改左架..)
主角:善欣[盲人](陳詠茵 飾)
子婷[善欣的好朋友](梁子晴 飾)
簡介:善欣系一個活潑又可愛既女仔,佢好多人鍾意,可惜個天就令善欣遇上不幸..
故事:系一個炎熱既夏天..系佢中一既新生活..佢竟然見到佢既好朋友-子婷..佢地系同一班架..善欣梗系好開心啦``吾好既事終於發生喇..善欣覺得佢隻眼一日一日甘痛,,加佢本身已經有近視..佢覺得痛下冇所謂..但系佢實在痛到睜吾到眼..佢媽咪見到甘,,就帶佢去睇醫生..醫生就話:[你個女隻眼..開始退化..你個女患上左一個病叫"黃斑點病變",,發病原因不明..不過呢個病會導致你個女變失明..依家最好多D休息..]善欣聽到呢個結果之後,,就變得好低落..佢好想同子婷講..但系又驚佢擔心..終於有一日,子婷去善欣屋企..見到佢張枱上面有本野..佢就睇下,原來系善欣佢既日記..子婷都知道發生咩事..就好好甘照顧善欣..直至到善欣既眼睛發作..由個刻開始..善欣就流住眼淚甘面對漆黑既世界..最後,善欣佢習慣左睇吾到野既生活..佢都覺得..上天吾系罰佢而系令佢明白要用樂觀既心情去面對任何事..
覺得有少少差,...無所謂啦``不過我真系放左自己既心情落去..=]