wendy3747
暱稱: 唔好傻啦
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
繍文
ERIC
JIMJIM
Manki
MIKE
SKY
VIN
老公
呀虎
呀超
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 12 月 27 日  星期三   晴天


2006-12-27 愉快 分類: 未分類

又係幾日都沒打過日記,今日終於放假啦~返左4工,

好累呀,隻手掛衫掛到瘀晒,好在琴日有呀心同呀超幫我

姐,如果唔係,我真係唔知掛到幾時.

今日睇埋manki同kristy ge日記,原來佢地都大掃除,

我前兩日都係呀,哈哈

听日老公放假啦~听日去青衣先...我希望老公會信我,

我覺得他係玩,并唔係認真,而且我認定左你ga啦~所以

點都好,我同佢都只會去到好朋友階段,所以你放心啦~



2006 年 12 月 22 日  星期五   晴天


2006-12-22 愉快 分類: 未分類

兩日沒見老公啦~~

今日好在沒答應同jimjim佢地食飯,如果唔係就

好笑啦,因為佢地6個男仔齊齊困粒,哈哈~差d我

地都係呀,因為佢地上去之前我地都搭過,不過,

佢地又衰ge,明知只可以搭5個人,6個人已經超

重,仲要係到玩,結果就困粒,搞到我地以為佢地

唔知要考口試而走堂,之後打左俾jimjim,原來

困左30幾分鐘,好慘呀,吓死jim~~

今日考左英文listening同普通話口試,听list,

d人講得勁快,好多都听唔到,不過普通應該

pass,miss都話我講得好呀~~

听日開始放假啦~~



2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天


2006-12-21 愉快 分類: 未分類

返星期四,五最辛苦,雖然唔洗咁早返,但遲

放,好唔鍾意,而且日文堂最令我想訓,听日

又要返10點,不過都好ge,中間可以傾下電

話,明天考普通話口試,嗯~有信心ge,應該

唔會難~



2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


2006-12-20 愉快 分類: 未分類

happy

 

老公放假呀~~好野~

今日放左學,打俾老公,對唔住呀,

呢排成日發你脾氣,要你係咁就我,你唔會怪我ga,之後,

我join埋老公,佢陪我去荔枝x,中間而發生左d唔開心ge

嘢,sorry>.<呀,做完d嘢就過荃灣行街,同佢buy左2件衫,

個商場buy左150以上有一粒珍珠,哈哈~~送埋隻令我地都

估唔到ge嘢[瑕],開心死老公,因為佢話咁多隻都俾佢選中,之

後我地念住返東涌,點知沒車,算啦~難得老公今日放假,當陪多

陣老公~返到來岩岩好9點~佢送我返來之後就返青衣啦~~



2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天


2006-12-19 愉快 分類: 未分類

本身今日下午係陪kirty食粥ka,因為佢脫左牙,講嘢都好難講到,

痛到食唔到嘢,點知jimjim佢地話去食扒王之王,大家都話沒所謂,

就去左啦~沒錢啦~不過都幾好味,食完嘢遲左返去,jimjim,我會

記住你點欺負我ka,哼!返左東涌約左依文佢地~就到考試啦,但我

就一d準備都沒,今個星期係上學期最後一week,所以唔可以miss,

1月就考啦~



2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天


2006-12-18 愉快 分類: 未分類

只對你有感覺

原來我有10幾日都沒打過日記啦,因為之前都好

唔得閒,難得今日休息左一日,當然要打番啦~哈,

老公仲講笑咁講,岩啦,今日要一個鐘個打一篇日

記哦,幾殘忍呀,呵呵,我沒打到呀

今日打完俾老公叫佢起身自己都起左身,因為我

左起身,之後傾左一陣電話,食咪早餐,就上網睇下嘢,

先知kirst等緊我份功課,立即send咪俾佢,之後一直

上網上到3點幾,做我應該做ge嘢,太開心啦~本身都

想發脾氣ga啦,好在解決左姐,如果唔係,我都唔知想點,

你俾d耐心等下啦~



2006 年 12 月 7 日  星期四   晴天


2006-12-07 愉快 分類: 未分類

每月7號都係我地ge紀念日



2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天


2006-12-06 愉快 分類: 未分類

听日一個月啦~不過可惜呀,我要返學,你要

返工,係就有d唔開心~一個月都唔可以一起過,

但沒所謂啦~同你一起ge日子,日日都係開心ge

紀念日,你話係唔係先~

 

好多日都沒打日記啦~懶左啦,今日12點鐘就放學啦,好早,

本身同jojo約左去行街的,之後因為jimjim,所以就同左佢

地6個去食啦,食完,佢地去左踢波,我同jojo去行街,thx

jojo~~又係悶ge一日,唔想面對听日呀~日文堂死得啦~~



2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


2006-12-03 愉快 分類: 未分類

哈哈~太開心啦

今日終於打電話俾我啦~仲以為唔會打俾我tim,星期二返工,

好才唔係叫我返听日姐,听日mathew終於放假啦,听日就可以

去街啦,衰人,以後真係唔好落d呀,如果唔係,我一定唔認你ka~



2006 年 12 月 2 日  星期六   晴天


2006-12-02 不安 分類: 未分類

隻手又痛啦~點解今日咁忙ka~唉,好眼訓a,又累,念住落街借碟睇

ka ma,點知等,沒得睇寶貝計劃,勁想睇,希望听日得借啦~痛死我啦,

好黑呀呢幾日,唔係腳,就係手痛~~