|
|
❤)`I'm Ready…™♫:♪  |
|
haha~~~I'm Ready=]
Ready咩野??
其實係要開始要迎接新學年ge到來臨啦~!
不過係番學之前,,梗係要玩餐飽啦.ha~~~
講番禽日先...
禽日八點鐘...出去食飯...
wo~~食飯個陣時...上餸上得太快啦~!
搞到我都哂胃口-___-
食完之後~~去左唱K
好悶呀~!唱左三四首,,就冇唱lu~!
其他人就不斷咁唱佢地自己d歌-w-
搞到我冇哂癮-v-
玩到一點幾就go home啦~!
|
Birth Certificate:2009-08-30 08:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 123 | »
|