|
|
❤)`2009/08/02…™♫:♪  |
|
ha~好耐冇up blog la~~~
唉~~暑假已經過左一個月~~~
真係有d唔捨得ar~~~
前幾日.....番左macau~~~
跟住又去Hong Kong~~
去左兩日~~禽日先番~~~
今日臨番上大陸之前約左我歌兩個good friend.....
一齊去buy野....好開心~~~~
去左一間賣碟....諗住買Hotcha d EP啦~~
點知~!賣哂~~~~~有d失望....
不過買左G.E.M隻EP....仲係要最後一隻..(真係好彩..)
跟住又買多一隻碟.....
臨走前....買左一個袋......
我之前拎歌個袋重到死~~~(唔係裝左野先咁重wo~~~本身就係咁~~~裝左野仲重累死我lo~~><)
買左個新袋....真係輕左好多=)
跟住就搭bus去關閘~~~~真係唔想走>~<
下次再約過佢地影貼紙相同埋踩單車..ha~~~~
今日就講咁多~~so END~~
|
Birth Certificate:2009-08-02 10:15 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 123 | »
|