|
|
❤)`好悶呀=0=…™♫:♪  |
|
近排冇出到去拜年....
搞到我起屋企悶到抽筋...-3-
又唔知去邊到玩....=0='''
搞到成個人都懶左好多....T.T
不過今日有一件都幾值得開心ge事...
就係我終於都識整水印lu~~
雖然整得唔靚...
但好過咩都唔做..he=)
跟住整左兩個水印><

e個就係我ge作品
|
Birth Certificate:2009-01-29 12:29 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 123 | »
|