|
|
❤)`校運會…™♫:♪  |
|
下個星期三&星期四就係我地學校ge校運會~~~
唉~~好唔想去呀!!!
去到都係正係得個座字....無咩意思=='''
我又冇參加比賽(因為唔想參加)haha~~~
歌個運動埸好臭架....我就黎頂唔順,,,,>.<
不過食飯時間好長....差唔多兩個鐘....
食完之後仲可以去買d野^^
|
Birth Certificate:2008-10-17 08:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 123 | »
|