|
|
❤)`好耐冇打blog啦…™♫:♪  |
|
hey man...好耐冇打blog lu**
因為要番學呀..
好唔得閒update呀!!
好多野要溫.....
so冇時間打blog....
星期日就係中秋節...
我係e到祝大家中秋節快樂呀!!
|
Birth Certificate:2008-09-12 07:37 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 123 | »
|