|
|
❤)`好耐都冇打blog lu…™♫:♪  |
|
我個論壇呀o(≧v≦)o
http://kawaii-cherry.marlito.com/index.php 快d註冊啦∩ω∩
講番今日先....
好耐都冇咩點打blog lu o(≧o≦)o
e排好唔得閒....
要溫習...
下個星期我地就要test...
都幾多下...
跟住又要小測..(好多...)
總之好煩啦.....
之前派左語文默書..
haha...90分呀...(≧▽≦)
我冇咩點溫都攞到e個分數...勁^____^
星期二測左代數啦!!
好緊張....≧﹏≦ 好驚唔合格....≧﹏≦
跟住聽日又要測化學....
不過d化學都幾簡單下...
我諗可以攞到合格...o(≧ω≦)o
haha...我見到regen上左hotcha.com.hk呀!!
有圖架!!!

好開心呀!!(/≧▽≦/)
我同regen都好近呀\(≧3≦)/

AVA佢都上左佢自己ge fourm呀!!!

超開心呀!!!!(/≧▽≦/)
我地仲好近tin\(≧3≦)/

勁happy呀\(≧3≦)/

我開左新blog呀!!!
岩岩先開ge~~~
記住要留cm=]呀!!!★
http://www.showme.hk/home/kawaii_cherry
★如果大家有showme ge blog
|
Birth Certificate:2008-09-25 05:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 123 | »
|