|
|
❤)`差唔多要補考lo…™♫:♪  |
|
差唔多要補考lo><
oh no!!!要補考啦!!!
有d驚呀!!!!!
而家我地夏今班開始要test啦!!!!!
我都要開始備戰lu.....
努力拎番個好ge成績出黎!!!yo^^
HAHA...睇完之後盡情留個cm*啦!!!!!!
|
Birth Certificate:2008-07-13 02:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 123 | »
|