|
|
❤)`考試前的一篇!!…™♫:♪  |
|
e排太多test呀!!!
why???
because就黎exam lu.....
可能d人覺得我成日唔打blog...
why???
因為我太busy啊!!!!!
下下個星期就要大考lu...
so大家要加油呀!!!!
|
Birth Certificate:2008-05-31 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 123 | »
|