wendysing
暱稱: *WeNdY ◆勝*
性別: 女
國家: 香港
« August 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
去camp啦!!
2007-08-18
疲累了
忙碌..
第一次番工
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 149
今日人氣: 3
累積人氣: 7936
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
               2006 年 1 月 17 日  星期二                                          
              考完lu 驚訝
          

終於考完試啦..好開心yo ~不過考完試都有樣野係唔好架~就係冇得早放啦><考左咁多日我差唔多日日番到屋企都訓下午覺∼

但係..而家冇啦∼好傷心..聽日番學就要派卷啦..又係接受死亡既時候啦 ..但係又好想佢快d派wo∼唉..真係黑人

憎..如果係唔駛考咁就最好啦..哈哈^^(發緊夢)講番今日∼淨係考listening咋..考得個半粒鍾..又要番一日

真係拎願佢琴日考埋..今日就可以放假啦∼如果係咁既話∼你話幾好呢∼哈哈^^考完試之後..要開呢個專題研習個個會..

實都幾無聊∼淨係係度聽張潘鳳美講∼同埋我地可以講係差唔多未做過野..都唔知同佢講咩好∼講完一大倫..差唔多十點到∼

就放我地走lu..之後各自各番歸啦∼堛到去媽咪問想食咩wo∼最後我地去左飲茶..呢排差唔多日日都去左飲茶∼就黎變茶

姑架啦∼哈哈 飲完又係例排訓覺

     刊登時間︰2006-01-17 04:49 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]     



訪客留言 (返回 wendysing 的日誌)


suenkiko 於 2006-01-18 10:22 PM 發表:
哈哈~小可喎!!!大懶蟲都肯打日記^.^" keep住至好呀!!!懶精^^kaka 唉~好慘呀~成績!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

得啦得啦~keep住打ma
我都考得唔係咁好之ma..
下學期一齊加油啦~
Posted at 2006-01-19 10:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



man 於 2006-01-18 08:57 AM 發表:
佢話未派得喎.......=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

....=='
Posted at 2006-01-19 10:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SmaLlkEunG@SamUeL 於 2006-01-17 11:29 PM 發表:
好難得見你打日記wo...梗係留個言支持下~ 但你都要keep住打wo=_=" 唔駛次次都等成一個月先有一篇日記睇ma... 哈哈~~厲害...食完又訓-_-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔知我呢個係月記黎架咩?哈哈^^
 
Posted at 2006-01-19 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



‵◆°×..wai慧``* 於 2006-01-17 09:08 PM 發表:
哈哈..咁似我既~ 我今日返到黎都同我老豆去左飲茶.. 之後又返屋企訓左教.. 哈哈.. "仲有..記得keep住打日記呀>w<".. .haha~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知啦知啦~我會keep住打架啦..
竟然周我一樣...小心同我一齊變豬阿!!哈哈
 
Posted at 2006-01-18 08:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



文文 於 2006-01-17 05:37 PM 發表:
黎左..........好緊張聽日派呢-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都好緊張阿><
Posted at 2006-01-18 08:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]