由於昨晚我決定 sit 魯迅研究的堂,所以我即使一點多先訓,但仍堅持早上七點幾起身。收拾好隨身物品之後,下去公寓旁的餐廳食早餐,我當時都心中仲以為會有同學跟我一樣起身食 早餐,但結果一個都沒有,應該是由於早上的課不是必修即必須要上堂,所以同學寧願不食早餐繼續訓,唉~ 冇計。
於是我自己一個食完早餐後行去搭穿梭巴士,已經有不少人在等,不過是不排隊的 等,8點半左右到,但等左4個字左右都未有,問旁邊的女仔,佢講平時依段時間都是5分鐘一架,唔知點解會咁遲都未到。終於等到巴士,但仍要面對如何擠入巴 士,d人一窩蜂咁擠上去,我實在不敢擠入去,企左係旁邊,好在後面跟住一架較為冇太多人的巴士,我唔使迫之下,終於上到巴士。 我唔太敢想像到聽 日又要迫巴士的場面=.=
去到課室已經遲到,跟住揀位坐,跟旁邊的學生打下交道,佢地一見我咁生面口,問我 從那裡來,當然我直接講從香港來的交流生,之後聽魯迅研究的堂,總結是完全不行!講野太空泛而且不著邊際,吹水居多。 之後再sit 叫明清小說選讀,ok唔錯,而且我有些同學都黎到一齊sit ,個老師風格好中國式,有自己觀點,好認真。我要再睇埋其他選科之後再決定讀邊樣。
下午是普通話能力訓練,可能是訓得唔夠加上食午餐好飽,聽老師講一些課程資料時我 已經在釣緊魚,之後重頭戲就是bubble 出場,即是蘇大安排了大四的文學院學生幫我們練普通話,一對一的,我跟一個叫何艷的女仔,佢家鄉是楊州,我問左好多有關蘇大的問題,當然都有指導我的普通 話啦,一共要讀五篇,係國家水平測試的作品,佢地個個都是二甲,超厲害呢~ 我讀完一篇佢指出我有邊個字讀得唔好或糾正錯的發音,讀哂同指導完我之後我都幾累同肚餓,好耐未試過講普通話講得咁累喇!
由於有個同學的partner (幫我們練普通話的蘇大學生) 有個朋友係中國移動店員,我們可以唔使拿票等搞電話卡,可以講是走後門,我們上左去二樓度,個店員親自一次過幫我們辦理,可以睇到係中國,人際關係真是非常重要呢~
可能是我們識到個職員的關係吧,本身要等兩日先可以打番俾香港,依家只是等大約兩個小時左右就可以打電話長途啦~~ 跟住我當然立即打電話俾爸媽啦~
下面是我住間房和我覺得得意搞笑既野,留心睇相啦

|