| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2006 年 5 月 2 日 星期二  |
| hehe! |
分類: 未分類 |
今日好好kai心,上英文堂annie答中左一條問題,miss wong送左一枝珍寶珠,跟住佢幫我答多一條,拿多一枝,XDD!呵呵!跟住我地兩個係到狂玩自拍,點知annie姐話要影區佬d偉大動作,就好光明正大拎出黎,被miss wong發現,未收,後尾miss wong都比返佢!聽日又早放la!唔知去邊到好呢?聽日自有分繞!>3333<美妮姐講返佢尋晚賫夢,我o晒嘴!= =
__________豬仔好可愛!>@<
_____________好好味!>.<

|
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
| 悶!= = |
分類: 未分類 |
今日要返學,唉!同晴一齊坐,講左一d不為人知賫祕密,hehe!我地放左學就去九州買野食,好好食,XDD!跟住一齊搭地鐵,大家都知道如果我同晴一齊搭地鐵,會係邊個站落車!送到晴返屋企,我就返家,啊媽and啊爸近排成日吵架,好煩呀!因為今日冇野做所以打得咁短!so sorry!>.<

|
2006 年 4 月 28 日 星期五  |
| 今日比尋日仲開心!>*< |
分類: 未分類 |
今日v show真係好好睇!笑到我肚痛呀!我比較鐘意「黑白」and「如果.愛愛愛愛...」果三個真珠美人魚and美少女真係可以話人妖界稱霸,不過我好欣賞佢地跳果d舞,好勁呀!12:00p.m放學,kai敏and羅賓都話唔去,得我同yyand晴去行!我地去m記食野,點知有個伯同晴傾計,佢講d好搞笑,跟住去旺中映貼紙相,映左兩部,大約$100,今次過膠仲於冇事,不過旺中的機都唔靚!之後晴要返屋企,我同yy就去行花園街,d野都唔靚,我地就返去旺中買褲,我同yy都睇中果兩條褲,不過我冇買,因為大陸有得買,之後我地就去大眾睇下有咩新書!之後我同佢選擇用qes個行,好驚見到啊big!聽日要返學,唉!
 |
2006 年 4 月 27 日 星期四  |
| 開心的一天! |
分類: 未分類 |
今日12:40p.m放學,但係miss wong要見我同晴,所以遲左放,跟住我同晴,羅賓,kai敏,撚茹同埋yy一齊去金太郎食,我地總共吃左大約$179,跟住去影貼紙相,影左兩部,約$100,我去過膠個陣時,個sales求其幫我過,搞到張相曲晒!頂!kai敏,撚茹同埋羅賓要走先,得我同yyand晴一齊行,我地行潮特,都冇咩野好買,d野貴到死!= =跟住我就去銅鑼灣幫呀媽整相機!今日美妮姐發左燒,希望佢冇事la!聽日11:30a.m放學,真係有少少衝動想去接細佬同埋呀妹放學!咁我就可以名正言順去見到佢la!hehe!>@<

|
2006 年 4 月 26 日 星期三  |
| 比人控訴>.< |
分類: 未分類 |
好奈冇打日記la!比人控訴我冇打日記!so sorry>@<!近排好多野發生,打都打唔晒!每日kk竟然同我傾計,出乎我意料之外!不過我都希望我地可以好似以前一樣,有傾有講!聽日同埋後日最開心,因為都係返上午,下午唔洗!我始終都放唔低以前賫事,我仲係好鐘意啊big,點解會咁?我唔係已經忘記左佢la咩?我點會仲留戀佢架!唔知個心點諗!>~<好想再同佢見面,同佢傾計,唔知有冇可能?好好好好好好希望係有可能!突然間好想係到講蘋果綠茶,要講多幾句先!蘋果綠茶,蘋果綠茶,蘋果綠茶,蘋果綠茶!hehe!>3<
係到時候送歌時間:
.被遺棄的公主
曲:吳國恩
詞:鄧麗欣
編曲:吳國恩
監製:Gary Chan
水點敲窗聲聲響 也似笑聲跳著唱
笑我怕陌路太長 誰終於打開這片窗
*溫室開的花風霜 錯過了可愛賣相
放棄也但別放涼 求天多給幾次創傷
流連陌路大街上 找你卻欠缺方向
累了再笑更牽強 退避放棄這真相
誰為了我怕刺傷 捍衛是大理想
從前快樂舊模樣
為何現在是雕像 傷害過我仍心癢
扮作已記錯方向 放任愛你這真相
童話賜予我內傷 照著夢幻鏡中
公主只靠扮相*
REPEAT*
流連陌路大街上 找你卻欠缺方向
累了再笑更牽強 退避放棄這真相
誰為了我怕刺傷 捍衛是大理想
從前快樂舊模樣
原來幻像是這樣 感動到我迷戀上
直至我記錯方向 碎掉愛你這真相
童話賜予我內傷 照著夢幻鏡中
公主這個敗相
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|