今日唔洗上英文堂!haha!真開心!呵呵!尋日發生左一件事,我都估唔到,尋日返學賫時候,落大雨,行行下見到雯b同埋恩係前面諗住佢地有帶傘,點知走近d見到傑哥係到就唔好意思行過去,因為佢地都三個人la,加埋我未4個人未迫死,我先唔要,我就係隔離間酒店等陣la,等唔夠1分鐘,本來企係雯b前面個男仔,突然行個黎問我:「我傘埋你好唔好?」我梗係答應la,鬼叫我有功課冇做完咩?不過我有發現左一樣野,原來循中都有好人架波!同佢行行下被miss shek見到,佢仲對住我笑,我心諗今次死得la,佢肯定而為我人仔細細學人拍拖la!我死都唔要呀!過馬路仲搞野被F.2 d人笑我,佢地話:「原來小甜甜都會有仔喎!」返到學校唔夠5分鐘,已經街知巷聞la!= =
不過好老實講一句這位哥哥好好人,對佢有少好感!可能有得考慮下佢ge!

這一位F.4R的哥哥有得考慮!>@< |