| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
#2006 年 8 月 15 日 星期二  |
2006-08-15  |
2day morning,, 當然就訓教ga na,, keke!!then ,,2:00 go 結義堂,,打鼓,,now 算識dd la,,becos,,it is really very difficult to 打 ga,,開頭未學戈時而為好eazy but,,到戈時就好難,,may be 因為我冇天份瓜,,唉,,><""仲有ar,,今日好 hapi ar,,因為樂今日終於番黎la,,kekeke!!!!hapi die
|
| 刊登時間︰2006-08-15 08:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
[[..Ines薯// 於 2006-08-30 08:53 PM 發表:
hihi,,,都幾hapi ge,,heheh....
|
網主回覆
當然happi la!,,成2個week 冇見佢bo~~miss  Posted at 2006-09-01 12:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你都係le,,me2222222ar!!!!! Posted at 2006-09-01 12:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|