2day落雨呀,,我的心情就好似今日的天氣咁~~唉
第一堂,,history presentation,,[係冇心理準備的情況下""]佢問我d 問題我都唔識答佢!!
第二堂&三,,本來要數學測驗ge,,好彩唔洗咋,,事關我未溫過,,hehe
天都help 我,,hoho"
then recess,,去computer room 度 find history 中的一個字ge 解釋,,去到,,d f2 又係度上緊堂wo,,
跟著落番樓下~見到ines and queenie ,,then 又see到vivian and stella,,hapi 2gether!!
第4&5堂,,被佢抽中poem,,唔係好識,,溫左一日到咋]]
then back hm eat lunch and sleep!!
1:45約左zoe 係我樓下等 叫佢姐埋我,,becos 我把姐係school"
第6堂,,literature,,boring
第7堂,,c.hist,,同上
第8堂,,英文點書(課外)
第9堂,,抽poem then,,放學陪zoe 買shoes..==""
ps,,book左星期六8時10分攞成績表!