`°ロマンチックな日記§﹡﹔小詩,,,】's 基地
『命裡註定此生深愛你 愛的天地沒遺憾
可再與你牽手同行 齊看天際浮雲
這一刻 目標多麼理想
但願再和你熱吻 Ooooo..』
wengsix2
暱稱: siusi
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007的新年
2007-01-27
2006-12-29
2006-12-14
2006-11-26
文章分類
全部 (47)
**fdship,,】 (21)
,,basketball..team"" (1)
??__homme>> (6)
FaMiLy ~ (2)
ScHoOL** (2)
舞獅,,xd (11)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ChErRyKaKa" s xanga...
DiNa"s xanga!!
InEs"S bloG!!
IvY"s xanga!!
ViAn"S xanga!!
小嘉"s BlOg!!
小樂's BlOg!!
#2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天


2006-09-02 驚訝
 
Q1你最愛的人是誰?媽咪,,daddy,,my fdsss,,myself,,
Q2 你最憎的人是誰?冇掛"
Q3 受不了哪些人?姣人lor,,=v="
Q4 請問你電話多少?有講比你聽ge 必要嗎??,,你係邊位ar ??__
Q5 你喜歡喝牛奶嗎?朱古力奶,,好未ar!!
Q6 你有男朋友嗎?冇ar""
Q7 你正在幹麻?答緊你問題lor ..XD"
Q8 你假日睡覺都睡到幾點?UMM,,最多11點到la,,人地話要早睡早起嗎~!!right??
Q9 期考考最低是幾分?唔記得bor=v=|||
Q10 最喜歡哪科目? p.e!!!kekeke""
Q11 最憎上什麼課?r.e吧!!
Q12 你覺得你很乖嗎?這是當然的啦!!!
Q13 你會抽煙嗎?超級憎lor:"
Q14 你會喝酒嗎?試過na,,但係好難飲lor,,
Q15 你正在想誰?唔話你知~~
Q16 你覺得最近天氣冷嗎? 唔好同我玩na,,
Q17 你最想得到誰的擁抱?佢lor,,唔通你咩!!-v-|||"
Q18 你有割手的習慣嗎?冇呀.. 咁蠢ge 事我係唔會做ge,,
Q19 會常常搞自閉嗎?唔會掛!!!
Q20 你有手機嗎?當然na]]
Q21 你最愛幹麻?玩lor!!行街,,訓教zzZZ,,影貼紙相咁lor~
Q22 這是誰傳給你的?ChErRyKaKa
Q23 你有無名或報台嗎?乜黎ga??
24 初吻給了嗎?我不是咁隋便的人哦,,知道嗎??
Q25 你是p嗎?ppppp???咩黎ga!!
Q26 你贊成T嗎? 人地鍾意咪得lor,,又關你事件!=口=||
Q27 你愛煙味嗎?最憎恨!!
Q28 你最愛的女人是怎樣的?女人??a ma lor
Q29 你最愛的男人是怎樣的?好似佢咁瓜#
Q30 開始點人:um,,ines,,queenie,,ivy,,vian,,dina,想玩就玩na!!,係人都玩得ga..""
 
刊登時間︰2006-09-02 01:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 wengsix2 的日誌)


!*,,小嘉~】 於 2006-09-05 09:31 PM 發表:
55...!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



!*,,小嘉~】 於 2006-09-04 09:59 PM 發表:
Hehe....write "S!U Ka" mai duck lo...^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok,,next time write" S!U Ka"la~~
Posted at 2006-09-04 10:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小雨 於 2006-09-03 12:17 PM 發表:
HI hI大老詩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=口="",,我點睇都唔似大佬la~~
Posted at 2006-09-04 10:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]