| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
#2006 年 9 月 2 日 星期六  |
2006-09-02  |
Q1你最愛的人是誰?媽咪,,daddy,,my fdsss,,myself,,
Q2 你最憎的人是誰?冇掛"
Q3 受不了哪些人?姣人lor,,=v="
Q4 請問你電話多少?有講比你聽ge 必要嗎??,,你係邊位ar ??__
Q5 你喜歡喝牛奶嗎?朱古力奶,,好未ar!!
Q6 你有男朋友嗎?冇ar""
Q7 你正在幹麻?答緊你問題lor ..XD"
Q8 你假日睡覺都睡到幾點?UMM,,最多11點到la,,人地話要早睡早起嗎~!!right??
Q9 期考考最低是幾分?唔記得bor=v=|||
Q10 最喜歡哪科目? p.e!!!kekeke""
Q11 最憎上什麼課?r.e吧!!
Q12 你覺得你很乖嗎?這是當然的啦!!!
Q13 你會抽煙嗎?超級憎lor:"
Q14 你會喝酒嗎?試過na,,但係好難飲lor,,
Q15 你正在想誰?唔話你知~~
Q16 你覺得最近天氣冷嗎? 唔好同我玩na,,
Q17 你最想得到誰的擁抱?佢lor,,唔通你咩!!-v-|||"
Q18 你有割手的習慣嗎?冇呀.. 咁蠢ge 事我係唔會做ge,,
Q19 會常常搞自閉嗎?唔會掛!!!
Q20 你有手機嗎?當然na]]
Q21 你最愛幹麻?玩lor!!行街,,訓教zzZZ,,影貼紙相咁lor~
Q22 這是誰傳給你的?ChErRyKaKa
Q23 你有無名或報台嗎?乜黎ga??
24 初吻給了嗎?我不是咁隋便的人哦,,知道嗎??
Q25 你是p嗎?ppppp???咩黎ga!!
Q26 你贊成T嗎? 人地鍾意咪得lor,,又關你事件!=口=||
Q27 你愛煙味嗎?最憎恨!!
Q28 你最愛的女人是怎樣的?女人??a ma lor
Q29 你最愛的男人是怎樣的?好似佢咁瓜#
Q30 開始點人:um,,ines,,queenie,,ivy,,vian,,dina,想玩就玩na!!,係人都玩得ga..""
|
| 刊登時間︰2006-09-02 01:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
!*,,小嘉~】 於 2006-09-05 09:31 PM 發表:
|
|
|
!*,,小嘉~】 於 2006-09-04 09:59 PM 發表:
Hehe....write "S!U Ka" mai duck lo...^^
|
網主回覆
ok,,next time write" S!U Ka"la~~ Posted at 2006-09-04 10:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小雨 於 2006-09-03 12:17 PM 發表:
|
網主回覆
=口="",,我點睇都唔似大佬la~~ Posted at 2006-09-04 10:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|