| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
#2006 年 9 月 10 日 星期日  |
2006-09-10  |
剪左個hair+校服+新眼鏡,,好核突,,=v=""
  
2DAY 朝早同mami去飲茶,,孝順na me~keke,,
then 配左副眼鏡,,orange in colour,,
=v="then,,行下咁la"
番hm 睇keroro(dvd)同表妹="=
夜晚睇【美女廚房】,,haha ,,笑死左~
跟住《女王的教室》,,"正",,::__由介,,

|
| 刊登時間︰2006-09-11 12:01 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
!*,,小嘉~】 於 2006-09-13 08:11 PM 發表:
|
|
|
大佬 於 2006-09-11 10:06 PM 發表:
|
網主回覆
咩男仔頭aaar!!  札左bin ar ma=="" Posted at 2006-09-12 12:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
!*,,小嘉~】 於 2006-09-11 09:56 PM 發表:
|
網主回覆
,,唉~佢好似想剪光我個頭咁lor!!  Posted at 2006-09-12 12:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
大佬 於 2006-09-11 12:22 AM 發表:
應要求留言一下, 俾足面你la
Orange Glasses? >.<
sounds like strange..但都post 俾me see see la
|
網主回覆
大佬,,thx la,,ys ar,,i post 左la,,你cc la,,好怪ar,,orange in colour~~sounds like strange 解咩ar?? Posted at 2006-09-11 06:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Hermione 於 2006-09-11 12:17 AM 發表:
我黎左喇.....我唔係玩尼個blog..我有xanga....-->onon728
得閒去下喇...但係好似要有account先留到言>
|
網主回覆
,,我有account ar xanga,,let me cc ur xanga na!!onon728 keke!! Posted at 2006-09-11 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|