2day~番學,,第一堂,,history~
then 測數學,,冇溫過ga,,因為有人話過測數前戈日唔可以溫嫁,,叻le我
then 去左hall 做離殺"
放學!!,,番hm hv lunch and sleep!!!
afternoon c.hist,,bio,,2eng
listening,,要我地tear d paper out做,,心痛,,新書來的,,><"""
派compo,,66分
放學!yeah!!
今個星期完了
then 番hm,,change 33
go practise!!!!
好叻ar 今天我地,,我同ar t,,都有上左碌野度,,唔識打,,d獅要黎jump ga~~
超高,,唔係講笑,,仲高過我個頭~~當時好驚嫁""
then 玩呀玩呀玩,,又係度估歲數 wo,,原來............
再then 番家了,,on 了一陣,,睡了zzZZ!!!