2day,,6點幾起身溫英文,,事關昨天去了practise [chi]11:xx番到hm ,,訓左~~勁lor~~
而+好眼訓tim,,一間sin 訓,,打埋sin,,
第一堂英文小測,,ar iong,,叫我借本書比佢出問題,,佢整到本書核突曬,,叫佢仆落街啦!!
(難得我唯一的一本new book)
then two maths,,我答左2次question,,have2分,,,gOoD!!thx mr.leong
then recess,,ines叫我地join,,普法先鋒,,我join 過na,,好q悶ga,,我係here勸你唔好join!!!!!!!!!!!
then 聖經..講到我訓著""""
放學,,冇個visit 老人阮ge野,,冇人參加,,then prefert 抽籤,,不幸的我竟被佢抽中,,!!唉,,then 我梗係話唔得閒na,,不過唔知得唔得呢!???????
AT night,,我wait mami 番黎同佢食飯,,去大家樂食鐵板餐,,yummy yummy~
then mami 陪我去業餘操野,,我約左ar t 係戈度樓下等,,因為我唔識開lift 門,,hehe~但係我發現我企錯地方等,,原來要轉彎ga,,當我記起戈時,,ar t 已經上左去,,仲打電話問我係邊tim,,,,then 佢落黎接我na,,我地最早yeah\\
上到去有d人係度practise 台拳道,,wo,,then 我訓左一陣becos,,真係好攰!!!!!!
then 等到d人齊曬就開始操野la!!
then 去左打兵乓波,,gOOd!!!!好耐冇play啦!!,,then 打下drum,,又c下佢地操野咁lo,,then go hm by bus"""
一天完了!|