`°ロマンチックな日記§﹡﹔小詩,,,】's 基地
『命裡註定此生深愛你 愛的天地沒遺憾
可再與你牽手同行 齊看天際浮雲
這一刻 目標多麼理想
但願再和你熱吻 Ooooo..』
wengsix2
暱稱: siusi
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007的新年
2007-01-27
2006-12-29
2006-12-14
2006-11-26
文章分類
全部 (47)
**fdship,,】 (21)
,,basketball..team"" (1)
??__homme>> (6)
FaMiLy ~ (2)
ScHoOL** (2)
舞獅,,xd (11)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ChErRyKaKa" s xanga...
DiNa"s xanga!!
InEs"S bloG!!
IvY"s xanga!!
ViAn"S xanga!!
小嘉"s BlOg!!
小樂's BlOg!!
#2006 年 9 月 24 日  星期日   晴天


2006-09-24 愉快
 

2DAY is SunDay,,morning 去左同mami 食早餐,,同埋popo,,then,,去左影相,,then 同d aunt,,表妹and my sister 去左飲茶,,好飽ar,,食到,,then 去左 popo到take 生果,"good!!,,then 去觀光塔play!!,,,影左d 相,,↓mb 大得制put 5到tim,,

 
刊登時間︰2006-09-25 01:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 wengsix2 的日誌)


[]"__ChErRyKaKa~\\ 於 2006-09-30 11:05 PM 發表:
你有冇去Hello Kitty??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

no ar,,!
Posted at 2006-10-15 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Queenie 於 2006-09-29 09:42 PM 發表:
去觀光塔有咩野玩呀
個Hello Kitty 仲係唔係到呀
我都好奈無去過
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇去halo kitty 到ar,,都唔知係邊! :]
Posted at 2006-10-15 06:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]