由今日起...我會等..一直咁等..
等到有一天你可以把我放在心入面..
今日- -又出左去見工..
見左3份到..第1份倉務打字員- -我諗都係失敗..
第2份- -待應...請左我2個fd...唔請我- -...
可能我個樣唔夠乖..A_A
第3份...唉..心淡..諗住算啦...去做m記- -
點知..:我地1星期之內會通知你- -...o你個mg- -
m記都唔請我/口\...
pk- -我聽日再去第2間m記見過..
爛gag:今日行行下街- -見到有個細路係到破壞公物- -..(畫花個"長"..)
我見佢咁開心- -..我同fd講...:佢一定係玩得暗黑破壞神(game黎)多先搞成咁...真可憐..
ps:其實呢個爛gag係我自己9作- -...
希望tum到你笑啦..
|