東 WesKer﹏。
為你而打這日記..
每天都在等著你﹏。
=]...
wesker22
暱稱: 東
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-16
2008-07-10
2008-07-07
2008-07-05
2008-07-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 118
今日人氣: 8
累積人氣: 964
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 10 日  星期六   微雨


等你的第3天" 分類: 未分類

今朝早..10點到...蟑螂打黎嘈醒我..約打波!...正呀

咁耐冇打..好想練返- -

之後都係太累- -...訓著左...訓到12點到先起身..

死啦- -呢排成日玩得太夜...搞到夜訓..日日都好遲先起身- -

搞到d暗倉又出黎了- -...好驚..

仲要係阿媽話晚晚咁夜訓..又訓咁耐..對身體唔好..快d搵份工仲好

因為有工返- -我就唔會夜訓- -...阿媽真關心我..- -不過有時都好煩..

...等到1點半到..阿安打黎話落雨..問我呢面有冇落...我話無- -

過左一陣- -再打黎話唔打- -落雨..聽日先打...

o你個mg- -...冇得打/口\

冇計- -係屋企睇左陣男兒當入樽- -..

同聰少去藍田見工..聰少去見得意同江家返緊果間餐廳..

我冇得見/口\因為之前見左...唔請我/口\(麥我真係咁差咩..)

之後陪完聰少見工...到我見..

我又去左冒險樂園見工- -唔知請唔請...

不過今次居然唔使面試@@..

但睇黎都唔得- -...

之後去左食冷面...- -都幾正..1$包

食完返屋企..又睇男兒當入樽- -...

冇計- -呢排熱愛籃球...係咁追黎睇..

唉..打比你..但又冇人聽..

算啦..最後你msn都搵返我..我都安心d..

之後8點落街跑步..今日既事就咁完左..

爛gag:今日同小七傾電話..佢屈我打左佢5巴- -..

之後我話- -呢次真係"屈"原跳河..."黃河"水都洗唔清- -...

ps:提醒大家..聽日係母親節..記得好好同阿媽慶祝!

我就- -...唉...好失敗..做仔做到我咁....