今朝早..10點到...蟑螂打黎嘈醒我..約打波!...正呀
咁耐冇打..好想練返- -
之後都係太累- -...訓著左...訓到12點到先起身..
死啦- -呢排成日玩得太夜...搞到夜訓..日日都好遲先起身- -
搞到d暗倉又出黎了- -...好驚..
仲要係阿媽話晚晚咁夜訓..又訓咁耐..對身體唔好..快d搵份工仲好
因為有工返- -我就唔會夜訓- -...阿媽真關心我..- -不過有時都好煩..
...等到1點半到..阿安打黎話落雨..問我呢面有冇落...我話無- -
過左一陣- -再打黎話唔打- -落雨..聽日先打...
o你個mg- -...冇得打/口\
冇計- -係屋企睇左陣男兒當入樽- -..
同聰少去藍田見工..聰少去見得意同江家返緊果間餐廳..
我冇得見/口\因為之前見左...唔請我/口\(麥我真係咁差咩..)
之後陪完聰少見工...到我見..
我又去左冒險樂園見工- -唔知請唔請...
不過今次居然唔使面試@@..
但睇黎都唔得- -...
之後去左食冷面...- -都幾正..1$包
食完返屋企..又睇男兒當入樽- -...
冇計- -呢排熱愛籃球...係咁追黎睇..
唉..打比你..但又冇人聽..
算啦..最後你msn都搵返我..我都安心d..
之後8點落街跑步..今日既事就咁完左..
爛gag:今日同小七傾電話..佢屈我打左佢5巴- -..
之後我話- -呢次真係"屈"原跳河..."黃河"水都洗唔清- -...
ps:提醒大家..聽日係母親節..記得好好同阿媽慶祝!
我就- -...唉...好失敗..做仔做到我咁....
|