東 WesKer﹏。
為你而打這日記..
每天都在等著你﹏。
=]...
wesker22
暱稱: 東
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-16
2008-07-10
2008-07-07
2008-07-05
2008-07-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 118
今日人氣: 24
累積人氣: 980
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 11 日  星期日   清涼


等你的第4天" 分類: 未分類

琴晚又成2點半先訓- -...

搞到d暗倉唔退/口\...

今朝訓到12點半先起身..

起身冇幾耐..肥仔約打波..gd

之後2點半就出左去打...

行行有人打黎- -...聽左問佢係邊個..

原來係魚寶貝-0-..唔好怪我- -我記左個號碼..唔認得

依家加返你個名lu..之前唔知你叫咩名麻..(不過依家都仲未知- -)..

努力d啦..."k仔"等緊你A_A

好7囉今日- -...鬥波果陣係咁出錯誤..

唉- -要再努力練!!!!!!

唔錦打比你..覺得你今日唔得閒..

好彩你最後msn搵我=]

終於睇到花樣少男少女=]

之前想睇...但- -又唔記得dl..

見依家有播就拿拿聲睇..遲下dl晒黎睇先=]

不過冇睇第一集- -唔緊要!!!可以dl返..

係咁笑囉..入面d男角色好鬼死型- -...

(ps:我仲意女的- -我唔搞基...唔好誤會- -...)

d女都好令- -...(其實...我講緊廢話- -)

爛gag:我班fd好鬼咸濕- -...

之後我成日都話:信唔信我拎部"抽濕機"出黎對負你地- -...

訓啦!!!!!!!

唔知大家今日點同阿媽慶祝母親節呢...?

我就冇...唉..覺得自己好衰...