朝晚...2點比阿媽叫去訓先肯落床訓..
第2朝...要9點起身..約左蟑螂去見工..
點知- -賴床賴到9點半..估唔到唔使返學我都會賴床- -
成身好酸好累...琴日打太耐波...搞成咁..
之後整埋d野...10點到..出去搵蟑螂..
約左佢係寶林地鐵站等..
估唔到...我又遲到了- -...omg
d fd約親我出街..我都會遲到- -...
- -係到講句sor...我掛住整野- -
之後去新都城見完廚房...
之後我提意去apm見工..
因為琴晚同大佬管傾完計黎..佢話apm好多工請人
去到..見左份吉野家..之後諗住見埋和民..
點知apm和民冇晒表...要自己上網印出黎
之後又同蟑螂去左打機- -..(估唔到搵工變左打機...o你個mg)
打左陣就返去...之後本身去埋見美心...
但我對美心冇咩興趣..所以冇去見..
之後返到屋企- -...睇左陣男兒當入樽就係咁上勞工處搵工..
都搵到2份岩..一份咖啡廳...一份面包店做包裝..
咖啡廳要22號先有得見工...
面包店..我見咁夜- -聽日先打比佢問下..
之後同阿映..一齊傾msn-0-好耐冇見過佢
之後邀埋阿安入黎傾-0-好耐都冇3個人一齊傾計..聚下舊-0-
唉...對左成日電腦...d暗倉又爆出黎了- -
明明好返d啦- -...又黎..
今日...聽到你冇同佢分手..我好難受..
佢咁對你..你都唔肯同佢分手..
睇黎佢係你心目中既地位真係好高..
高到唔可以冇左佢...
不過...算啦..只要見到你開心..就滿足啦..
只要你唔好係我生命中消失..就足夠啦..
唔知你...聽唔聽到呢..
爛gag:今日同蟑螂去見工...行緊果陣時佢講錯野..
之後佢話:自膠1999(1999相信好多人都知係咩- -一舊一舊)..
我就話:- -你不如話自膠2000-1...- -...
好爛- -...搞到比佢打- -...
|