今日冇咩特別..
都係返工..
但係下就..
阿君同威風黎探我"監"-0-
估唔到我仲有人關心..
爛gag:呢次講一個小學果陣時聽返黎既笑話..
a君同b君有一次唔小心遇到空難...
去左一個荒島到..
點知係個荒島到比d土人捉走左..
之後d土人逼a君同d君去搵100舊生果返黎..
之後a君同b君都去左搵..
a君首先返到黎..佢搵左100粒士多啤利返黎..
之後d土人要a君將搵返黎果d生果(這係果100粒士多啤利)塞晒入屎忽入面- -...
如果唔塞/塞唔晒/塞塞下噴返晒出黎既話...就食左佢
之後a君好驚..佢照做..塞果100粒士多啤利入屎忽到..
當a君塞到第99粒果陣時..
b君返左黎..
a君一見到b君...就笑到將果99粒士多啤利噴返晒出黎- -..
a君笑b君既原因係因為...
b君搵左100舊"留連"返黎- -...
最後呢兩個人既結果..相信大家都諗到- -..
嘿- -好大機會你地聽過..
好舊架啦呢個笑話..
係今日同D FD傾計果陣講起..
細個唔多會笑..冇興趣聽..
但依家同D FD傾返..又笑到肚痛..
以上笑話係由小薰..肥MAN..阿飛提供- -..多謝晒..
|