好累冇打日記- -..
冇計..做7仔好累..
但係點解我返到黎可以打機打到4-5點先訓A_A..
其實呢d都係藉口..
今日都冇咩特別..
都係1點起身..
唉..又唔知醒去練波..
聽日我一定要去練先得\口/..
3點返工..
之後11點放工..
唉..清機清得好慢- -..阻住人開工..收工..
之後飲左杯凍鮮奶..食埋個包..
阿君同威風黎左搵我..
原來佢地去跑步..
之後我上返屋企換件3換埋波鞋陪佢地一齊跑..
阿君好似好努力減肥A_A加油呀!我都得..你都一定得!
雖然行多過跑- -但都好開心-0-一齊吹水-3-
返到屋企搵下D吸血鬼騎士D圖..好正- -
D人物又型- -又令- -..搵多D..睇下邊幾張做手提背景- -(最衰唔識整主題..唉)
估唔到魚寶貝都有睇吸血鬼騎士@@識貨!!!
之後打日記..
好累..訓!!!
爛GAG:上次同威風佢地冇野做出街行下..
我係咁唱伍佰果首你是我的花朵..
我係咁唱係咁笑-0-好正
之後又係咁講伍佰 你是我的花朵演唱會(好無聊..- -但我係咁笑)
之後我話:既然有伍佰D阿哥..細佬係唔係叫..
伍十..伍千..伍萬..伍億...- -
|