東 WesKer﹏。
為你而打這日記..
每天都在等著你﹏。
=]...
wesker22
暱稱: 東
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-16
2008-07-10
2008-07-07
2008-07-05
2008-07-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 118
今日人氣: 2
累積人氣: 1008
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 29 日  星期四   晴天


2008-05-29 分類: 未分類

好累冇打日記- -..

冇計..做7仔好累..

但係點解我返到黎可以打機打到4-5點先訓A_A..

其實呢d都係藉口..

今日都冇咩特別..

都係1點起身..

唉..又唔知醒去練波..

聽日我一定要去練先得\口/..

3點返工..

之後11點放工..

唉..清機清得好慢- -..阻住人開工..收工..

之後飲左杯凍鮮奶..食埋個包..

阿君同威風黎左搵我..

原來佢地去跑步..

之後我上返屋企換件3換埋波鞋陪佢地一齊跑..

阿君好似好努力減肥A_A加油呀!我都得..你都一定得!

雖然行多過跑- -但都好開心-0-一齊吹水-3-

返到屋企搵下D吸血鬼騎士D圖..好正- -

D人物又型- -又令- -..搵多D..睇下邊幾張做手提背景- -(最衰唔識整主題..唉)

估唔到魚寶貝都有睇吸血鬼騎士@@識貨!!!

之後打日記..

好累..訓!!!

爛GAG:上次同威風佢地冇野做出街行下..

我係咁唱伍佰果首你是我的花朵..

我係咁唱係咁笑-0-好正

之後又係咁講伍佰   你是我的花朵演唱會(好無聊..- -但我係咁笑)

之後我話:既然有伍佰D阿哥..細佬係唔係叫..

伍十..伍千..伍萬..伍億...- -