今日係阿君生日..
一早10點3起左身..
食早餐..之後洗頭洗面..
唉..好煩呀d頭髮..
好亂...搞左勁耐..都係亂
算啦..唔理- -
之後仲遲到..
唉- -我真係要改呀...
仲有- -睇黎唔電直d頭髮唔得..
之後去左mk唱k..
到我唱我點果d歌果陣就唱- -
未到就去玩ps2A_A..醒呢..
正呀...又有香檳飲..
我好仲意飲/口\..但得一杯...唉
之後去左mega box行- -
果到真係好小人行- -..
鬼咩- -起係d工廠附近..
之後阿君佢地話今晚去官塘打邊爐..
之後我發現- -頂..得返10雞搭車..
好彩有威風借比我- -..
真係唔好意思- -..唔該晒你呀威風/口\
我一出糧就還返比你- -..等我..
之後去官塘地鐵站等埋麥麥之後就去食A_A..
麥麥未到..我地去左睇3..
睇定d謝師宴著既西裝..
之後約好左星期1去買- -gd..
之後..可愛既麥麥黎左lu A_A
之後阿DOG既女朋友都黎埋- -
好既- -行得...
食到10點半到..
搭地鐵返去..- -
點知- -唔記得左我留左個銀包係威風到- -...
之後打比阿君等佢拎返個銀包比我..
等左陣- -有人打黎..
條友話:XX東先生..我係地鐵既服務人員..你將軍澳站掉左到銀包..請你快D黎拎返..我地就黎收工
我話:下.喔好呀...
之後打返比阿君先知道..
頂- -..比西瓜玩呀我..
我自己都笑- -..救命..
之後威風提我..麥你銀包入面有你手提號碼咩- -
我話:無..
威風:咪係囉..- -冇..人地點知你手提..仲打返比你..
我心諗係WO...- -
- -好想打西瓜...頂佢- -凸..
搞到我好膠- -..
之後我地係公園坐左陣- -...
撞到無良..之後仲撞到浩..劉錦..屎坑...同都幾耐冇見既朱仔..
估唔到朱仔都話我瘦左A_A..
之後又去左明德公園玩石春路..
頂- -我行到好痛..
睇黎我都幾唔健康..- -
D石春幫我打通晒D穴位..
之後返屋企..沖涼..之後比人罵..
唉- -...又黎啦我屋企人..
打得太多- -唔打啦..好累..
爛GAG:琴日我同阿君..威風..E拎佢地去灣仔..
之後無聊行行下..經過灣仔碼頭- -
我話:不如我地去灣仔碼頭...食灣仔碼頭水餃- -..
|