東 WesKer﹏。
為你而打這日記..
每天都在等著你﹏。
=]...
wesker22
暱稱: 東
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-16
2008-07-10
2008-07-07
2008-07-05
2008-07-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 118
今日人氣: 0
累積人氣: 956
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 23 日  星期五   晴天


2008-05-23 分類: 未分類

今日係阿君生日..

一早10點3起左身..

食早餐..之後洗頭洗面..

唉..好煩呀d頭髮..

好亂...搞左勁耐..都係亂

算啦..唔理- -

之後仲遲到..

唉- -我真係要改呀...

仲有- -睇黎唔電直d頭髮唔得..

之後去左mk唱k..

到我唱我點果d歌果陣就唱- -

未到就去玩ps2A_A..醒呢..

正呀...又有香檳飲..

我好仲意飲/口\..但得一杯...唉

之後去左mega box行- -

果到真係好小人行- -..

鬼咩- -起係d工廠附近..

之後阿君佢地話今晚去官塘打邊爐..

之後我發現- -頂..得返10雞搭車..

好彩有威風借比我- -..

真係唔好意思- -..唔該晒你呀威風/口\

我一出糧就還返比你- -..等我..

之後去官塘地鐵站等埋麥麥之後就去食A_A..

麥麥未到..我地去左睇3..

睇定d謝師宴著既西裝..

之後約好左星期1去買- -gd..

之後..可愛既麥麥黎左lu A_A

之後阿DOG既女朋友都黎埋- -

好既- -行得...

食到10點半到..

搭地鐵返去..- -

點知- -唔記得左我留左個銀包係威風到- -...

之後打比阿君等佢拎返個銀包比我..

等左陣- -有人打黎..

條友話:XX東先生..我係地鐵既服務人員..你將軍澳站掉左到銀包..請你快D黎拎返..我地就黎收工

我話:下.喔好呀...

之後打返比阿君先知道..

頂- -..比西瓜玩呀我..

我自己都笑- -..救命..

之後威風提我..麥你銀包入面有你手提號碼咩- -

我話:無..

威風:咪係囉..- -冇..人地點知你手提..仲打返比你..

我心諗係WO...- -

- -好想打西瓜...頂佢- -凸..

搞到我好膠- -..

之後我地係公園坐左陣- -...

撞到無良..之後仲撞到浩..劉錦..屎坑...同都幾耐冇見既朱仔..

估唔到朱仔都話我瘦左A_A..

之後又去左明德公園玩石春路..

頂- -我行到好痛..

睇黎我都幾唔健康..- -

D石春幫我打通晒D穴位..

之後返屋企..沖涼..之後比人罵..

唉- -...又黎啦我屋企人..

打得太多- -唔打啦..好累..

爛GAG:琴日我同阿君..威風..E拎佢地去灣仔..

之後無聊行行下..經過灣仔碼頭- -

我話:不如我地去灣仔碼頭...食灣仔碼頭水餃- -..