東 WesKer﹏。
為你而打這日記..
每天都在等著你﹏。
=]...
wesker22
暱稱: 東
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-16
2008-07-10
2008-07-07
2008-07-05
2008-07-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 118
今日人氣: 3
累積人氣: 1002
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 12 日  星期四   晴天


2008-06-12 分類: 未分類

今日好熱呀/口\

今朝本身要去深水涉上新人堂..

點知搭地鐵搭到九龍灣站先發現- -..

我唔記得帶張上新人堂張正明書- -..

算啦..返屋企..好累- -5點半訓...7點半起身..

返緊屋企果陣..

阿敏同埋佢個fd阿祺打比我..

阿敏係我之前既女朋友..

自從分左手一直都冇搵佢...

之後佢今日冇啦啦打比我..

之後我又同佢fd傾左陣- -(唔記得左佢個fd咩樣添- -)

佢冇啦啦問我覺得阿祺點..?

我都唔識佢- -點知..

之後我是但答話- -都算係好女仔掛

我心諗..唔好再當我係水泡..

我都係人....我有感情架.......

發現自己好on9..同阿祺傾計- -講笑..

之後先發現自己講d野真係好on9- -

死啦- -怕佢以為我想溝佢...(我唔會仲意佢囉- -)

死啦- -好似自己係到講阿鋒壞話- -..

我點可以咁講自己兄弟/口\傻左咩...?

之後4點再返工..

放工同阿君..meimei..威風去行下..

行公園-0-..

之後冇啦啦落大雨-0-

唔知點解好想出去淋雨..

但係手上拎住威風部psp- -...唔可以- -...

之後同meimei一齊行返屋企..

萍呀..

之前成日都唔知你發生咩事- -

你唔開心又唔同我講- -..

你搞到我仲擔心你- -...

睇完你日記先知你係咁唔開心- -..

我以為自己同你傾電話果陣..

唔提條友..

成日逗你笑..

同你分亨開心事..

你會開心好多..

點知原來你係咁唔開心- -..

覺得好失敗- -..

其實我自己有好多唔開心..痛苦既事..

但我冇同你講過..

係因為每次同你傾電話..

我都可以將自己唔開心既事..都唔記得晒..

眼中只有你一個..

想令你開心..

想聽到你既笑聲..

想你可以陪住我..

好想你忘記唔開心既野..

可以開開心咁笑..

就算係只係一刻都好..

最起碼能令你有一刻既笑容..

我相信..你笑既果一刻係最令..最可愛-3-..

我應成你既野..我一定做到!

希望你個心可以有我既存在..

就算係心入面最唔顯眼既位置都唔緊要..

因為都正明左我有存在係你心入面..

其實有好多野都想同你講..

但怕你話我煩- -..

所以..都係打係日記到..

希望你睇到啦=]

你要加油呀!努力考試!!!!!

爛gag:應成左你打呢個爛gag- -

咩動物會聞底褲- -?

答案係:豹- -(豹紋[聞]底褲呀麻)

你講完比我聽- -我真係笑左出黎...