今日好熱呀/口\
今朝本身要去深水涉上新人堂..
點知搭地鐵搭到九龍灣站先發現- -..
我唔記得帶張上新人堂張正明書- -..
算啦..返屋企..好累- -5點半訓...7點半起身..
返緊屋企果陣..
阿敏同埋佢個fd阿祺打比我..
阿敏係我之前既女朋友..
自從分左手一直都冇搵佢...
之後佢今日冇啦啦打比我..
之後我又同佢fd傾左陣- -(唔記得左佢個fd咩樣添- -)
佢冇啦啦問我覺得阿祺點..?
我都唔識佢- -點知..
之後我是但答話- -都算係好女仔掛
我心諗..唔好再當我係水泡..
我都係人....我有感情架.......
發現自己好on9..同阿祺傾計- -講笑..
之後先發現自己講d野真係好on9- -
死啦- -怕佢以為我想溝佢...(我唔會仲意佢囉- -)
死啦- -好似自己係到講阿鋒壞話- -..
我點可以咁講自己兄弟/口\傻左咩...?
之後4點再返工..
放工同阿君..meimei..威風去行下..
行公園-0-..
之後冇啦啦落大雨-0-
唔知點解好想出去淋雨..
但係手上拎住威風部psp- -...唔可以- -...
之後同meimei一齊行返屋企..
萍呀..
之前成日都唔知你發生咩事- -
你唔開心又唔同我講- -..
你搞到我仲擔心你- -...
睇完你日記先知你係咁唔開心- -..
我以為自己同你傾電話果陣..
唔提條友..
成日逗你笑..
同你分亨開心事..
你會開心好多..
點知原來你係咁唔開心- -..
覺得好失敗- -..
其實我自己有好多唔開心..痛苦既事..
但我冇同你講過..
係因為每次同你傾電話..
我都可以將自己唔開心既事..都唔記得晒..
眼中只有你一個..
想令你開心..
想聽到你既笑聲..
想你可以陪住我..
好想你忘記唔開心既野..
可以開開心咁笑..
就算係只係一刻都好..
最起碼能令你有一刻既笑容..
我相信..你笑既果一刻係最令..最可愛-3-..
我應成你既野..我一定做到!
希望你個心可以有我既存在..
就算係心入面最唔顯眼既位置都唔緊要..
因為都正明左我有存在係你心入面..
其實有好多野都想同你講..
但怕你話我煩- -..
所以..都係打係日記到..
希望你睇到啦=]
你要加油呀!努力考試!!!!!
爛gag:應成左你打呢個爛gag- -
咩動物會聞底褲- -?
答案係:豹- -(豹紋[聞]底褲呀麻)
你講完比我聽- -我真係笑左出黎...
|