好耐冇打日記..
呢排累..唉..
傻左囉我..
唔問清楚個電腦mon有冇得整..
就走去買左部17寸新既lcd電腦mon...
千2蚊呀/口\..好肉赤..
超出晒我買野既預算...
依家又再返多10-20日- -
先夠返錢..
唉- -..
好白痴..
果日..我買完電腦mon..
返工遲到之餘..
仲要返左屋企整下..
睇下得唔得..用唔用到..
之後阿媽果日...岩岩做完化療..
返到屋企休息..
佢見到我仲未返工..仲係到整個電腦mon..
佢喊住咁同我講..
估唔到電腦仲緊要過你阿媽條命..
我聽到好心痛..
我冇出聲..
整完電腦mon之後我有小小激動咁講左句野就出左去..
點解你唔企係我到諗下..
你病左..我明白..我再好似以前咁..咩都要靠你..
我自己出去返工搵錢買自己要既野..
依家全家得我一個返工..
要我比家用...ok..我知..我會比
因為我係獨生子..我會養你..
但冇啦啦要用多千2...我失晒預算..
我係怕買左返黎唔係個電腦mon既問題..
係部電腦張顯示卡既問題..
我怕晒左千2蚊..
所以我先返黎整..
我自己都好難受架..
點解唔諗下我..
點解要推我入死角...
點解要咁對我..
我好憎你地..知唔知............?
由細到大..
就算我有幾唔開心都好..
就算件事係唔係我錯都好...
就算我遇到幾痛苦既事都好..
我都唔會同你地講..
因為我有試過同你地傾..
但結果反而係令我更唔開心......嘻
不過你都有原諒我做錯野..
唔知阿媽你仲記唔記得我細細個日日去商場偷野..最後比人捉左果件事呢..?
果陣真係好多謝你原諒我..
但你有冇諗過..我點解要去偷野...?
唔知唔緊要啦..因為都已經唔重要^_^..
之後我咪一樣有報應入左e院..係咪先^_^?
其實..我好唔仲意一個人空間..
但我個心就係偏偏存在果個空間....嘻..
聽落去好似d傻仔/白痴仔先會講..但...可唔可以比我白痴一次..?
好黑..既
迷宮..
點行好..?
有時我會問自己...
點解人地既回憶係咁甜..
點解我既...就咁苦既..?
係果陣..
我好想打比你...婉婉(算啦..都係叫返你婉婉..唔係你又唔仲意..)
好想同你傾計..好想聽到你把聲..
但我最後都冇打..
因為我終於知道自己有幾煩^_^..嘻....
爛gag:呢次真人真事..而件事既主角就係我..- -其實唔係爛gag黎..係一次搞笑經歷..
本身唔想打..冇心情..但黎得我blog就緊係最好笑住走@@..嘻就比你地笑下- -
係我整完電腦mon..好唔開心咁走左果陣時..
其實我係要去幫公司買燈泡..
咁我行到去連理街商場果陣..
諗住入去廁所..洗一洗手..洗一洗面..
令自己清醒下..
果陣我冇帶眼鏡..(因為眼鏡留左係公司)..
之後我冇睇廁所門口個男女標誌就入左去..
入到去..我洗一洗手..
望一望隔黎..
之後我發現..
依...點解有個令女係到既- -(果陣時冇帶眼鏡..睇唔清佢樣..但記憶好似都幾令- -)
之後我開始驚- -..
之後有個阿嬸行埋黎同我講...
阿嬸:...呢到女廁黎架wo..
我:係...咩@@?..
呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!點會咁架...
我唔小心入左女廁...我唔錦相信..
我真係唔小心入左女廁呀/口\..
之後我行到出去..
岩岩好撞正有個1女仔同佢阿媽(唔知係唔係)要入女廁..
之後我係聽到佢兩個係到笑囉- -...
之後我入返男廁..
但都都係比一條友仔見到我由女廁出黎..
我拿拿聲洗埋手..之後急急腳咁走左..
唉...好7呀...7爆..
人生第一次咁on9- -...
on9到唔小心入左女廁都唔知- -...
唉..本身已經唔開心..
7完之後..更加灰..
但唔知點解我返公司果陣..
我係咁笑9自己- -..
點會咁架/口\...
d fd講得埋..."煩"事都有第一次- -...
計我話- -...7事都有第一次就真- -...
估唔到講左比你知..你係咁笑..婉..
不過我令願你笑足我一生一世..^_^..
|