東 WesKer﹏。
為你而打這日記..
每天都在等著你﹏。
=]...
wesker22
暱稱: 東
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-16
2008-07-10
2008-07-07
2008-07-05
2008-07-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 118
今日人氣: 6
累積人氣: 998
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 16 日  星期一   晴天


2008-06-16 分類: 未分類

好耐冇打日記..

呢排累..唉..

傻左囉我..

唔問清楚個電腦mon有冇得整..

就走去買左部17寸新既lcd電腦mon...

千2蚊呀/口\..好肉赤..

超出晒我買野既預算...

依家又再返多10-20日- -

先夠返錢..

唉- -..

好白痴..

果日..我買完電腦mon..

返工遲到之餘..

仲要返左屋企整下..

睇下得唔得..用唔用到..

之後阿媽果日...岩岩做完化療..

返到屋企休息..

佢見到我仲未返工..仲係到整個電腦mon..

佢喊住咁同我講..

估唔到電腦仲緊要過你阿媽條命..

我聽到好心痛..

我冇出聲..

整完電腦mon之後我有小小激動咁講左句野就出左去..

點解你唔企係我到諗下..

你病左..我明白..我再好似以前咁..咩都要靠你..

我自己出去返工搵錢買自己要既野..

依家全家得我一個返工..

要我比家用...ok..我知..我會比

因為我係獨生子..我會養你..

但冇啦啦要用多千2...我失晒預算..

我係怕買左返黎唔係個電腦mon既問題..

係部電腦張顯示卡既問題..

我怕晒左千2蚊..

所以我先返黎整..

我自己都好難受架..

點解唔諗下我..

點解要推我入死角...

點解要咁對我..

我好憎你地..知唔知............?

由細到大..

就算我有幾唔開心都好..

就算件事係唔係我錯都好...

就算我遇到幾痛苦既事都好..

我都唔會同你地講..

因為我有試過同你地傾..

但結果反而係令我更唔開心......嘻

不過你都有原諒我做錯野..

唔知阿媽你仲記唔記得我細細個日日去商場偷野..最後比人捉左果件事呢..?

果陣真係好多謝你原諒我..

但你有冇諗過..我點解要去偷野...?

唔知唔緊要啦..因為都已經唔重要^_^..

之後我咪一樣有報應入左e院..係咪先^_^?

其實..我好唔仲意一個人空間..

但我個心就係偏偏存在果個空間....嘻..

聽落去好似d傻仔/白痴仔先會講..但...可唔可以比我白痴一次..?

好黑..既

迷宮..

點行好..?

有時我會問自己...

點解人地既回憶係咁甜..

點解我既...就咁苦既..?

係果陣..

我好想打比你...婉婉(算啦..都係叫返你婉婉..唔係你又唔仲意..)

好想同你傾計..好想聽到你把聲..

但我最後都冇打..

因為我終於知道自己有幾煩^_^..嘻....

爛gag:呢次真人真事..而件事既主角就係我..- -其實唔係爛gag黎..係一次搞笑經歷..

本身唔想打..冇心情..但黎得我blog就緊係最好笑住走@@..嘻就比你地笑下- -

係我整完電腦mon..好唔開心咁走左果陣時..

其實我係要去幫公司買燈泡..

咁我行到去連理街商場果陣..

諗住入去廁所..洗一洗手..洗一洗面..

令自己清醒下..

果陣我冇帶眼鏡..(因為眼鏡留左係公司)..

之後我冇睇廁所門口個男女標誌就入左去..

入到去..我洗一洗手..

望一望隔黎..

之後我發現..

依...點解有個令女係到既- -(果陣時冇帶眼鏡..睇唔清佢樣..但記憶好似都幾令- -)

之後我開始驚- -..

之後有個阿嬸行埋黎同我講...

阿嬸:...呢到女廁黎架wo..

我:係...咩@@?..

呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!點會咁架...

我唔小心入左女廁...我唔錦相信..

我真係唔小心入左女廁呀/口\..

之後我行到出去..

岩岩好撞正有個1女仔同佢阿媽(唔知係唔係)要入女廁..

之後我係聽到佢兩個係到笑囉- -...

之後我入返男廁..

但都都係比一條友仔見到我由女廁出黎..

我拿拿聲洗埋手..之後急急腳咁走左..

唉...好7呀...7爆..

人生第一次咁on9- -...

on9到唔小心入左女廁都唔知- -...

唉..本身已經唔開心..

7完之後..更加灰..

但唔知點解我返公司果陣..

我係咁笑9自己- -..

點會咁架/口\...

d fd講得埋..."煩"事都有第一次- -...

計我話- -...7事都有第一次就真- -...

估唔到講左比你知..你係咁笑..婉..

不過我令願你笑足我一生一世..^_^..