2日冇打日記..
- -成日唔記得..
呢3日都放假..
本身放2日..
點知經理叫我放多日- -..冇計..
琴晚拿拿聲考完口試去謝師宴..
好驚- -考緊果陣..講左幾句唔講..
去到謝師宴..過左15分鐘
完左.....
同d fd影完相..就差唔多散場..
唉..總覺得有d唔對路..
係唔係我唔合群..- -?
去完謝師宴..唔想咁快返屋企..
跟左阿dog佢地唱通消k..
有d覺得自己係到埋堆- -...唉..
唱得幾爽..但都好累- -
西洋全場係到訓- -...
原來佢病左- -..
返到屋企..比人罵..理得佢..
講左大話..怕害左miss梁..
冇事既我諗..- -(我話miss都去左唱通消k..怕我老豆真係on9到打去投訴..)
好痕呀/口\..
d風疹又發作..
拿拿聲沖涼..
沖完涼..查d爽身粉..
訓...訓醒..成身又好熱..
之後慢慢好返d...依家塊面d風疹好返好多(我諗..)
依家塊面甩皮..仆街老豆話冇事架wo...
但我仲係驚驚地..
依家條頸..個身..同背脊仲有d疹係到- -...
幾時先好呀/口\
e生又話1-2日就好..
唔通係因為我琴晚出去唱k搞成咁- -?..唔會掛..
我諗應該係..
聽日仲要返工..- -
快d好返/口\...
爛gag:有次阿君生日..
去打邊爐..
打打下..威風唔小心掉左支"快子"落個火鍋到..
之後威風拎返上黎之後..
西瓜話:對"快子"都未熟..小心肚痛- -..
我聽完係咁笑- -...嘿
|