東 WesKer﹏。
為你而打這日記..
每天都在等著你﹏。
=]...
wesker22
暱稱: 東
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-16
2008-07-10
2008-07-07
2008-07-05
2008-07-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 118
今日人氣: 3
累積人氣: 995
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 8 日  星期日   晴天


2008-06-08 分類: 未分類

2日冇打日記..

- -成日唔記得..

呢3日都放假..

本身放2日..

點知經理叫我放多日- -..冇計..

琴晚拿拿聲考完口試去謝師宴..

好驚- -考緊果陣..講左幾句唔講..

去到謝師宴..過左15分鐘

完左.....

同d fd影完相..就差唔多散場..

唉..總覺得有d唔對路..

係唔係我唔合群..- -?

去完謝師宴..唔想咁快返屋企..

跟左阿dog佢地唱通消k..

有d覺得自己係到埋堆- -...唉..

唱得幾爽..但都好累- -

西洋全場係到訓- -...

原來佢病左- -..

返到屋企..比人罵..理得佢..

講左大話..怕害左miss梁..

冇事既我諗..- -(我話miss都去左唱通消k..怕我老豆真係on9到打去投訴..)

好痕呀/口\..

d風疹又發作..

拿拿聲沖涼..

沖完涼..查d爽身粉..

訓...訓醒..成身又好熱..

之後慢慢好返d...依家塊面d風疹好返好多(我諗..)

依家塊面甩皮..仆街老豆話冇事架wo...

但我仲係驚驚地..

依家條頸..個身..同背脊仲有d疹係到- -...

幾時先好呀/口\

e生又話1-2日就好..

唔通係因為我琴晚出去唱k搞成咁- -?..唔會掛..

我諗應該係..

聽日仲要返工..- -

快d好返/口\...

爛gag:有次阿君生日..

去打邊爐..

打打下..威風唔小心掉左支"快子"落個火鍋到..

之後威風拎返上黎之後..

西瓜話:對"快子"都未熟..小心肚痛- -..

我聽完係咁笑- -...嘿