- -頂...琴晚明明打左呢篇日記..
點會冇左架- -...
依家唔記得左好多- -...
只係記得去灣仔見工果到- -
算啦- -唔打..
打埋爛gag算- -凸
爛gag:琴晚個fd問左我個爛gag問題..我神奇地答中左- -..
阿飛:知唔知如果唔望住個天空..仲有邊到可以見到流星- -?
我:um...流星花園...(無啦啦諗起電視..之後諗起流星花園呢套劇- -)
阿飛:....- -你點知架..
我醒囉A_A
我都知架啦...
你地唔使讚我..A_A