| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 14 日 星期三  |
| 等你的第7天" |
分類: 未分類 |
今日都係去搵工...見茶餐廳...
約左蟑螂係寶林地鐵站等..
點知我- -搭錯左去北角既地鐵..
晒左d時間...搞到遲到比蟑螂小- -...
sor- -我唔想架..
見完返屋企...係到發毛..悶- -..
之後7點到去打波...
今日冇落場打- -...
有d失望..冇咩點練..
不過睇人地都好既@@...學下野..
之後又返屋企休息..睇花樣少男少女(日版)
唔好唔開心啦...小七
魚寶貝..唔使咁wo..可能你亂諗左這..未必既
等下啦!..
愈來愈覺得同你好陌生..
好似冇咩野傾..
係唔係我講左出黎...搞到咁..
我唔應該再等..?
爛gag:個fd話無線上網好正..
我心諗:無線(電視台)有提供上網服務咩- -?
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 62 | »
|