今日12點半身起...
之後整埋d野...2點去左打波...
呢次好過琴日- -...
不過...打到好累呀/口\...
點解會吊(唔係粗口)到成80幾100分/口\..(加埋一齊)
好累- -...
之後打到7點到...返屋企食飯
食完飯..上陣網..睇下男兒當入樽..
咁就10點3...係咁比阿媽叫沖涼- -...
唉好- -唔睇住沖涼..
沖完涼..刷埋牙...洗面(用洗面乳)..
洗到差唔多完...
(今次係我第一次係日記打粗口- -)
屌...我老豆勁大聲話得未..
我果陣已經好火...(我不嬲同老豆嘈)
我大力咁開門...話比你先囉..
佢話:出黎啦咁!
我出到黎...本身以為佢去小便- -...點知...屌!佢沖涼wo...
on9..明知我沖涼洗頭..刷牙..洗面加加埋埋都幾耐..
(要30分鐘到..唔好笑我- -...我唔係女人..只係成日打波...想沖清潔d..)
仲要遲過我沖涼..!?仲要咁大聲!?仲要我讓你?
明知我沖得耐...自己又唔早d沖..你玩野呀?你冇病呀!?
你話你係一個好老豆...我緊係讓你..孝順你..
你問下你自己係咩人啦..睇人地唔起...永遠覺得自己係岩
囂張...只係識話人又唔識話自己..唔諗人感受..
話係人地搞到你依家咁!?依家係到怪人?
成日話為我好?你收啦..唔好將你既想諗放係我身上..
阿媽見到咁樣...叫我去吹頭先..我照做..
吹完等佢出左黎..我入去廁所洗埋面佢..
入到房...唉...我都覺得自己好衰..
阿媽話左我幾句...話明知佢咩人...仲要同佢嘈..
點知我果陣太火...罵左阿媽幾句..唉
叫佢唔使理我...之後佢坐左一陣...走返出去..
唉..我點會咁架/口\我點變到咁..
覺得自己好賤...sor阿媽..
由細到大都係得阿媽養大我- -..
我依家咁對佢(已經唔只一次...唉)
自從會考後...我就對阿媽好差..
之前阿媽身體仲有事..依家仲未好返..我仲要咁對佢..
好想打自己..唉
今日冇搵你...覺得你又唔得閒..聽日又要返學..
所以冇打比你..小心身體..=]
爛gag:呢次係無聊iq題- -...
魚蛋粉有魚蛋...
牛丸粉有牛丸...
咁咩粉有雪糕...
答案係:- -7仔...(seven eleven)...
唔知點解我聽完笑左出黎- -...
(呢次打得太長- -唔好怪我...)
|