東 WesKer﹏。
為你而打這日記..
每天都在等著你﹏。
=]...
wesker22
暱稱: 東
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-16
2008-07-10
2008-07-07
2008-07-05
2008-07-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 118
今日人氣: 10
累積人氣: 966
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 12 日  星期一   和暖


等你的第5天" 分類: 未分類

今日12點半身起...

之後整埋d野...2點去左打波...

呢次好過琴日- -...

不過...打到好累呀/口\...

點解會吊(唔係粗口)到成80幾100分/口\..(加埋一齊)

好累- -...

之後打到7點到...返屋企食飯

食完飯..上陣網..睇下男兒當入樽..

咁就10點3...係咁比阿媽叫沖涼- -...

唉好- -唔睇住沖涼..

沖完涼..刷埋牙...洗面(用洗面乳)..

洗到差唔多完...

(今次係我第一次係日記打粗口- -)

屌...我老豆勁大聲話得未..

我果陣已經好火...(我不嬲同老豆嘈)

我大力咁開門...話比你先囉..

佢話:出黎啦咁!

我出到黎...本身以為佢去小便- -...點知...屌!佢沖涼wo...

on9..明知我沖涼洗頭..刷牙..洗面加加埋埋都幾耐..

(要30分鐘到..唔好笑我- -...我唔係女人..只係成日打波...想沖清潔d..)

仲要遲過我沖涼..!?仲要咁大聲!?仲要我讓你?

明知我沖得耐...自己又唔早d沖..你玩野呀?你冇病呀!?

你話你係一個好老豆...我緊係讓你..孝順你..

你問下你自己係咩人啦..睇人地唔起...永遠覺得自己係岩

囂張...只係識話人又唔識話自己..唔諗人感受..

話係人地搞到你依家咁!?依家係到怪人?

成日話為我好?你收啦..唔好將你既想諗放係我身上..

阿媽見到咁樣...叫我去吹頭先..我照做..

吹完等佢出左黎..我入去廁所洗埋面佢..

入到房...唉...我都覺得自己好衰..

阿媽話左我幾句...話明知佢咩人...仲要同佢嘈..

點知我果陣太火...罵左阿媽幾句..唉

叫佢唔使理我...之後佢坐左一陣...走返出去..

唉..我點會咁架/口\我點變到咁..

覺得自己好賤...sor阿媽..

由細到大都係得阿媽養大我- -..

我依家咁對佢(已經唔只一次...唉)

自從會考後...我就對阿媽好差..

之前阿媽身體仲有事..依家仲未好返..我仲要咁對佢..

好想打自己..唉

今日冇搵你...覺得你又唔得閒..聽日又要返學..

所以冇打比你..小心身體..=]

爛gag:呢次係無聊iq題- -...

魚蛋粉有魚蛋...

牛丸粉有牛丸...

咁咩粉有雪糕...

答案係:- -7仔...(seven eleven)...

唔知點解我聽完笑左出黎- -...

(呢次打得太長- -唔好怪我...)