今日訓到1點先起身..
琴晚4點半先訓..
今朝..
阿媽又入醫院做化療..
老媽..你要冇事........
之後諗住自己去練波..
點知蟑螂打黎約我打波@@
好- -就陪陪你
之後以為6點半先打- -
點知- -佢4點打黎叫我去- -
ok- -仲好..
唉- -..又係咁失誤囉..
覺得自己好廢- -...
要練多d- -
打到8點返屋企食飯..
之後11點聽架勢堂節目
次次星期3我都一定聽..
"你知道唔知道...有人暗戀你!"呢個係星期3既節目
頂- -係咁笑..
相信有聽今日既人都會笑- -
個女仔打上去..(個女仔叫豬豬- -)
佢唔係話暗戀人..
係話有人暗戀佢...想肯定係唔係- -...
之後森美又係到搞笑..串咀..
以下係森美係節目搞笑串咀對話..
森美問個女仔:其實你仲意個男仔d咩?
豬豬(這係果個女仔):um.....我仲意佢....好玩囉..
森美:...其實..你有冇玩nds...
森美:nds夠好玩啦- -又唔見你仲意佢?
我聽完係咁笑..
之後打比個男仔..個男仔叫4眼仔- -..
我笑左- -我心諗- -我都係4眼仔- -打比我呀A_A
之後個男仔- -原來好"有趣"
之後個男仔講完佢暗戀個女仔名..
中左...係豬豬
之後4眼仔表白- -
其實豬豬我有d仲意你(有d- -?你搞到你好冇誠意- -)
之後佢又係咁講多謝晒- -(你想點- -)
可唔可以容許我做你男朋友- -(緊係話左仲意人..之後係節目上約佢依家/明天出街..之後先問可唔可以做佢男朋友架麻- -)
之後森美一路聽一路都係咁笑...
當然..我都笑足全場...哈..
笑到流口水- -..
得意同江家係咁話佢on9- -
其實佢可能傻這..
可能個女仔就係仲意個男仔傻呢@@
呢d人冇介心..好小有依家- -
(唔好誤會- -我對佢冇意思...我唔搞基- -我仲意女的A_A)
森美話:佢地可能成個表白到分手過程一次過係到做晒- -
森美:男仔表白完...個女仔話 你都冇誠意..算啦..我唔仲意你啦- -
我又笑左- -救命..
我係到講可能唔好笑- -
但你有聽既話你一定會笑- -..
相信呢次係有史以黎最"有趣"既表白..
你冇聽- -真係錯過左..
我係到講唔好笑..冇計- -嘿
今日又打得太長..嘿
我的心...
去了那?...
爛gag:今日同阿映傾計..
我諗住過多一個月留長d頭髮..之後染髮..
我見阿映染左髮..染得咁令之餘個髮型又令..
我問:阿映...有咩顏色好介紹..
我:我本身想染啡色..唔知得唔得呢?
阿映:啡色好呀...齋啡色都唔錯..
我:wo..都好wo齋啡色...
我:咁..一陣去星巴克整返杯齋啡飲先- -..
都唔知自己講緊咩- -
|