東 WesKer﹏。
為你而打這日記..
每天都在等著你﹏。
=]...
wesker22
暱稱: 東
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-16
2008-07-10
2008-07-07
2008-07-05
2008-07-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 118
今日人氣: 2
累積人氣: 958
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 21 日  星期三   晴天


我...去左邊? 分類: 未分類

今日訓到1點先起身..

琴晚4點半先訓..

今朝..

阿媽又入醫院做化療..

老媽..你要冇事........

之後諗住自己去練波..

點知蟑螂打黎約我打波@@

好- -就陪陪你

之後以為6點半先打- -

點知- -佢4點打黎叫我去- -

ok- -仲好..

唉- -..又係咁失誤囉..

覺得自己好廢- -...

要練多d- -

打到8點返屋企食飯..

之後11點聽架勢堂節目

次次星期3我都一定聽..

"你知道唔知道...有人暗戀你!"呢個係星期3既節目

頂- -係咁笑..

相信有聽今日既人都會笑- -

個女仔打上去..(個女仔叫豬豬- -)

佢唔係話暗戀人..

係話有人暗戀佢...想肯定係唔係- -...

之後森美又係到搞笑..串咀..

以下係森美係節目搞笑串咀對話..

森美問個女仔:其實你仲意個男仔d咩?

豬豬(這係果個女仔):um.....我仲意佢....好玩囉..

森美:...其實..你有冇玩nds...

森美:nds夠好玩啦- -又唔見你仲意佢?

我聽完係咁笑..

之後打比個男仔..個男仔叫4眼仔- -..

我笑左- -我心諗- -我都係4眼仔- -打比我呀A_A

之後個男仔- -原來好"有趣"

之後個男仔講完佢暗戀個女仔名..

中左...係豬豬

之後4眼仔表白- -

其實豬豬我有d仲意你(有d- -?你搞到你好冇誠意- -)

之後佢又係咁講多謝晒- -(你想點- -)

可唔可以容許我做你男朋友- -(緊係話左仲意人..之後係節目上約佢依家/明天出街..之後先問可唔可以做佢男朋友架麻- -)

之後森美一路聽一路都係咁笑...

當然..我都笑足全場...哈..

笑到流口水- -..

得意同江家係咁話佢on9- -

其實佢可能傻這..

可能個女仔就係仲意個男仔傻呢@@

呢d人冇介心..好小有依家- -

(唔好誤會- -我對佢冇意思...我唔搞基- -我仲意女的A_A)

森美話:佢地可能成個表白到分手過程一次過係到做晒- -

森美:男仔表白完...個女仔話  你都冇誠意..算啦..我唔仲意你啦- -

我又笑左- -救命..

我係到講可能唔好笑- -

但你有聽既話你一定會笑- -..

相信呢次係有史以黎最"有趣"既表白..

你冇聽- -真係錯過左..

我係到講唔好笑..冇計- -嘿

今日又打得太長..嘿

我的心...

去了那?...

爛gag:今日同阿映傾計..

我諗住過多一個月留長d頭髮..之後染髮..

我見阿映染左髮..染得咁令之餘個髮型又令..

我問:阿映...有咩顏色好介紹..

我:我本身想染啡色..唔知得唔得呢?

阿映:啡色好呀...齋啡色都唔錯..

我:wo..都好wo齋啡色...

我:咁..一陣去星巴克整返杯齋啡飲先- -..

都唔知自己講緊咩- -